× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۸,۰۱,۰۸
12109

گوچى (Gucci) یک برند لوکس ایتالیایی است که در زمینه مد و تولید کالاهای چرمى فعالیت دارد. گوچى عنوان بالاترین میزان فروش را در میان برندهاى ایتالیایی دارد.  از ژانویه ٢١٥ میلادى، طراح ایتالیایى آلساندرو میشل (Alessandro Michele) در خانه مد گوچى به عنوان مدیر نوآوری طراحى این برند فعالیت دارد.

وقتی که از برند های لوکس و با کیفیت بالا نام مى بریم، گوچى اغلب یکی از نخستین نام هاى مى باشد که بلافاصله به ذهن مان خطور خواهد کرد. در سال ١٩٢١ میلادى، گوچى توسط طراح مد ایتالیایى گوچیو گوچى (Guccio Gucci) در فلورانس -ایتالیا تاسیس شد. در کنار هرمس (Hermès)، لویى ویتون (Louis Vuitton) و شانل (Chanel) یکى از برندهاى شناخته شده و مشهور در زمینه تولید چمدان و کیف هاى لوکس و خاص مى باشد.

 

ارزش برند گوچى:

در سپتامبر ٢٠٠٩ میلادى، گوچی حدود ٢٧٨ بوتیک خود را به طور مستقیم در سراسر جهان اداره می کرد و در عین حال محصولات خود را از طریق فروشگاه های بزرگ مشهور در سراسر جهان به فروش می رساند. 

طبق بیانات مجله مشهور بلومبرگ بیزنس‌ویک (BusinessWeek) در آمد برند گوچى در سال ٢٠٠٨ میلادى به میزان ٤.٢ میلیارد یورو تخمین زده شد که در سال ٢٠٠٩ میلادى در فهرست رتبه بندى ١٠٠ برند برتر جهان (Top Global 100 Brands) در رتبه ٤١ این فهرست قرار گرفت.

در سال ٢٠١٣ میلادى، برند گوچى به مبلغ ١٢.١ میلیارد دلار با میزان فروش ٤.٧ میلیارد دلار ارزش گذاری شد. گوچى در فهرست ارزشمندترین برندهای جهان مجله مشهور امریکایى فوربس (Forbes) با ارزش ١٢.٤ میلیارد دلار (تا مه ٢٠١٥ میلادى)، در رتبه ٣٨ برند با ارزش جهان قرار گرفت.

 

تاریخچه شرکت گوچى

کوچی

در اواخر قرن نوزدهم، شرکت گوچى به عنوان یکی از موفق ترین تولید کنندگان جهان در زمینه کالاهای چرم، لباس و دیگر محصولات مد تاسیس شد. 

در ساهاى ١٨٨١ میلادى تا ١٩٥٣ میلادى، گوچیو گوچى به عنوان یک کارگر مهاجر در هتلى در پاریس و بعد از آن در لندن مشغول به کار بود، او  تحت تأثیر چمدان هاى لوکس مهمانان هتل ساووى (Savoy) قرار گرفت. سپس به زاردگاه خود شهر فلورانس-ایتالیا بازگشت، که به عنوان شهر متمایزى برای اجناس با کیفیت بالا و صنعتگران ماهر شناخته مى شود. در سال ١٩٢١ میلادى، گوچیو گوچى پس از بازگشت در سن ٤٠ سالگى یک فروشگاه را در فلورانس تأسیس کرد که کالاهای چرمی با کیفیت را با سبک کلاسیک به فروش مى رساند، او خانه مد گوچى را از سبک مد لندن و زیبایی شناسی اشراف انگلیس الهام گرفته بود. گرچه گوچى کارگاههاى کار خود را برای روش های تولید صنعتی سازماندهی کرد، ولى جنبه های سنتی تولید را حفظ نمود. در ابتدا شرکت گوچى به عنوان تولید کننده چمدان و کیف شروع به کار نمود، که تا امروز هم ساک ها و کیف هاى این برند یکى از محبوب ترین محصولاتش مى باشد. در ابتدا، گوچی با صنعت گران ماهرى در زمینه صنایع دستی چرم فلورانس مشغول به کار کرد و سپس با گسترش یافتن، روش دوخت ماشینى براى تولید از این روش نو پشتیبانی و استقبال نمود.

همراه با سه فرزند خود آلدو گوچی (Aldo Gucci)، واسکو گوچی (Vasco Gucci) و رودولفو گوچی (Rodolfo Gucci)، گچیو گوچی این شرکت را گسترش داد که از جمله فروشگاه های میلان، رم و فروشگاههای دیگری نیز در فلورانس را شامل مى شود. فروشگاه های گوچى دارای اجناس اکسسورى چرمی زیبا مانند کیف های دستی، کفش و اجناس تزئینی مخصوص خود هستند و همچنین ابریشم و لباس های کشباف در طرح ها با لگوهاى خاص خود ارائه مى دهد.

در طول جنگ جهانی دوم، شرکت گوچى به دلیل کمبود مواد اولیه کیف های از برزنت (canvas) به جای چرم تولید نمود. با این حال، این کیف هاى برزنتى با یک نماد به صورت دو حرف جى (G) همراه با نوارهای برجسته قرمز و سبز مشخص مى شدند.

آلدو و رادولفو گوچی در سال ١٩٥٣ میلادى با تاسیس فروشگاه خود در خیابان منهتن نیویورک-امریکا فعالیت شرکت گوچى را گسترش داد، که برند گوچی اولین فروشگاه کالاهای لوکس ایتالیایی در ایالات متحده بود.

در طول دهه هاى ١٩٥٠ میلادى و ١٩٦٠ میلادى، ستاره های فیلم و مسافران جت از فلورانس باعث شدند که محصولات گوچى را به نمادهای بین المللی تبدیل شود. ستاره های فیلم در لباس، اکسسورى و کفش هاى گوچى در صفحات مجلات مد در سراسر جهان ظاهر شدند و به شهرت رو به رشد این شرکت کمک کردند.

لوگو GG مشهور برند گوچى توسط خود شخص گوچیو گوچی طراحى نشد، بلکه بعد از مرگ او در سال ١٩٦٠ میلادى براى اداى احترام به او  طراحی شد.

 

کوچی

در طول دهه ١٩٤٠ میلادى، ایتالیا تحت حکومت دیکتاتور بنیتو موسولینی (Benito Mussolini) بود و در آن دوران که رژیم فاشیست در ایتالیا حاکم بود، برخى از مواد اولیه به خصوص چرم بسیار کمیاب شده بود، به همین دلیل بسیاری از محصولات گوچى با استفاده از ابریشم ساخته مى شد. همچنین زمانی که چرم کمیاب بود، طراحان مجبور بودند از مواد دیگرى از جمله بامبو در ساخت محصولات خود استفاده کنند. کیف هاى مشهور گوچى بامبو شاپر (Bamboo Shopper) یکی از اجناس محبوب گوچى است، ولى بسیاری از افراد از دلیلى که باعث به وجود آمدن این مدل مشهور شد شگفت زده می شوند.

 

برند گوچی

در سال ١٩٦٦ میلادى، رودولفو گوچی پسر بنیانگذار گوچی روسری با چاپ طراح گل را به صورت سفارشى برای هنرپیشه مشهور و ملکه موناکو گریس کلى (Grace Kelly) طراحی کرد که بسیار پرطرفدار شد. کیف هاى محبوب گوچى (Gucci Hobo) توسط افراد مشهور همچون هنرپیشه سرشناس  الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor) استفاده شد.

 

برند گوچی

در سال ١٩٨١ میلادى، برند گوچی نخستین شوى کت واک (catwalk) یا همان ران وى (runway) خود را در شهر فلورانس اجرا کرد.

 

گرانترین شلوار کوچی

در سال ١٩٩٨ میلادى،  شلوار جین گوچى (Genius Jeans) به عنوان گران ترین شلوار جین جهان در رکوردهای جهانی کتاب گینس (Guinness Book) جاى گرفت، که به مبلغ ٣.١٣٥ دلار در میلان به فروش رسید.

 

تام فورد در گوچی

در سال ١٩٩٠ میلادى، شرکت گوچى طراح مشهور تام فورد (Tom Ford) را به عنوان مدیر نوآورى طراحى خود استخدام کرد که تغییرات مثبتی را برای این برند به ارغوان آورد، از جمله سبب شد که در سال ٢٠٠٨ میلادى این برند به مبلغ ٤.٢ میلیارد دلار ارزش پیدا کند. همچنین بسیاری از طراحان برجسته با گوچی همکارى داشته اند از جمله الکساندر مک کوئین (Alexander McQueen) و استلا مک کارتی (Stella McCartney) را شامل مى شود.

در سال ٢٠٠٥ میلادى، گوچی تصمیم گرفت تا با یونیسف (UNICEF)همکاری نماید، به این صورت که درصدى از تمامى سود این شرکت به سازمان یونیسف اهدا می شود، تا صرف کمک به آموزش بهتر کودکان و آب پاک در کشورهای جهان سوم شود.

 

گوچی طراح

در سال ٢٠١٥ میلادى، آلساندرو میشل به عنوان مدیر نوآورى گوچى معرفى شد که کلى این خانه مد ایتالیایی را متحول کرد. زیباشناسی او به ویژه در جواهرات رنگارنگ، همچنین با موجى از پوشاک آماده (ready-to-wear) و با اکسسورى هاى مدرن و خاص خود روحى تازه به این برند بخشید. پس از آن شرکت گوچى شاهد رشد درآمد تقریباً ١٢ درصدى بوده و همچنان به عنوان برجسته ترین برند در هفته مد میلان (Milan Fashion Week) شناخته مى شود. بسیاری مدل هاى مشهور محصولات گوچى در طى سال هاى فعالیت این شرکت تولید شده است، ولى دوباره طراحی شده و به طور مرتب در نسخه هاى تازه باسازى شده اند. برای مثال روسرى فلاور (Scarf Flora) در سال ٢٠١٥ میلادى برای مجموعه Cruise دوباره منتشر شد.

 

کیف هاى زنانه مشهور گوچى

کیف های معروف گوچی

از آنجایی که میراث گوچى به طور ذاتی با موفقیت اکسسورى هاى خود به خصوص کیف ها و کمربندها همراه است، به همین دلیل در اینجا مجموعه ای از بهترین مدل هاى مشهور کیف های گوچى را براى آشنایى بیشتر علاقه مندان این برند ایتالیایى معرفى خواهیم کرد.

 

کیف گوچى بامبو (Gucci Bamboo Bag):

کیف گوچی

خواندن داستان کیف هاى بامبو گوچى براى علاقه مندان به مد، قطعاً خالى از لطف نیست. در طراحى این کیف هاى افسانه ای گوچى از شکل زین الهام گرفته شده است ولى جالب ترین نکته این کیف ها، موادى است که در ساخت این مدل استفاده شده است. همانطور که قبلا ذکر شد، هنگامی که کیف های بامبو گوچى طراحی شد، مواد در زمان جنگ جهانی کمیاب شده بود و بسیار از برندهاى مشهور در ساخت محصولات خود به جاى مواد رایج از مواد دیگر استفاده نمودند از جمله برند مشهور فرانسوى لویى ویتون در ساخت چمدان هاى خود از برزنت (Canvas) استفاده کرد و همچنین شانل به جاى زنجیر از چرم بافته شده براى بندهاى کیف هاى مشهور شانل ٢.٥٥ (Chanel 2.55) خود بهره گرفت. در ضمن هنرمندان گوچى با ایده انقلابی طراحی کیف های خود با دسته اى ساخته شده از چوب بامبو کردند که به آسانی از ژاپن وارد می شد.

 

کیف گوچى کوئین مارگارت (Gucci Queen Margaret):

کیف گوچی

از گوچى کوئین مارگارت نسخه های مختلف موجود دارد. در بین نسخه هاى کیف های کوین مارگارت گوچى جدید و قدیمی مجموعه ای از جزئیات شاخص و نمادهاى شناخته شده با جدیدترین سبک هاى این خانه مد مشاهده مى شود که اغلب در طراحى این مدل از سبک رمانتیسم (Romanticism) الهام گرفته شده است.

دسته (بند) این کیف از بامبو به یاد ماندنی کیف هاى گوچى است و قفل در این کیف به نماد از زنبور عسل از کریستال و مروارید تزیین شده است که نمادى از عشق است. به دلیل این که پیام عشق گوچى در این کیف ها به اندازه کافی واضح نبود، هر کیف کوین مارگارت گوچى همراه با یک کارت مى باشد که بر روى آن کلمه "Love" به صورت برجسته طلا نوشته شده است. 

 

کیف هاى گوچى جى جى ماومورنت (Gucci GG Marmont):

کبف گوچی

کیف هاى گوچى جى جى ماومورنت یکى از طرح هاى اخیر  آسلاندرو میشل مى باشد که با لوگویى تازه منتشر شد. کیف هاى گوچى جى جى ماومورنت موجود در مجموعه های از نسخه های با لگوى مشهور جى جى (GG) است. این کیف هاى همچون مدل کوئین مارگارت ترکیبى با نمادهاى جدید و نماد مشهور قدیمى گوچى همراه مى باشد.

 

کیف هاى گوچى ژاکى (Gucci Jackie Bag):

کیف گوچی

کیف هاى گوچى ژاکى یک از مدل هاى کلاسیک این برند مى باشد که در سال ٢٠٠٩ میلادى دوباره در نسخه اى جدید منشر شد، که در طراحى و بازسازى براى این نسخه تازه از مدل هاى قدیمى این کیف الهام گرفته شده است. نسخه هاى جدید کیف هاى گوچى جَکى ٢٠٠٩ به عنوان مدلى بی نظیر به صورت مدرن و فانتزی مى باشد، که همراه با نماد معرف سبز و قرمز گوچى است.

این مدل کیف هاى گوچى بسیار جادار هستند و به راحتى مى توانید لوازم مورد نیاز خود را در طول با این کیف حمل کنید. این کیف ها گوچى با الهام از همسر رئیس جمهور ایلات متحد امریکا ژاکلین کندی (Jacqueline Kennedy) نامگذاری شده، پس از اینکه در سال ١٩٦١ میلادى ژاکلین کندی از این کیف ها استفاده کرد که بلافاصله محبوب شد و به طور اجتناب ناپذیرى پرطرفدار شدند.

 

کیف هاى گوچی دیونیزوس (Gucci Dionysus):

کیف گوچی

کیف هاى گوچی دیونیزوس اگرچه یکی از جدیدترین مدل هاى این برند است، که در حال حاضر بسیار محبوب شده است. این کیف از دیونیزوس که یکى از خدایان یونان پسر زئوس الهام گرفته شده که خود را تبدیل به یک ببر کرد تا یک حورى را از طول رودخانه رد کند. کیف هاى دیونیزوس گوچی نمادى از این اسطوره را در ساختار خود دارد، که با تزیین زیبایى از نقش گل ها بر روى این کیف نمودار گشته است.

همچون کیف کوئین مارگارت، این کیف کوچى ترکیبی از نمادهاى جدید و قدیمی با هم هستند و بنابراین براى طرفدار کیف هاى مدرن و  به روز (مد)، این یکى از بهترین گزینه مى تواند مى باشد.

 

کیف هاى گوچى سیلوى (Gucci Sylvie Bag):

گوچی

کیف هاى گوچى سیلوى از آخرین مدل های گوچى است،. این کیف ها یک مدل کلاسیک گوچى مى باشد که کیفى چرمى بسیار  ظریف و زیبا است که که بروى در این کیف امضا گوچى قرار گرفته است. کیف هاى گوچى سیلوى به عنوان اکسسورى از نمادى  کامل از شخصیت آلساندرو میشل مطرح مى باشد، زیرا تمام جزئیات این کیف از ساختار تا تزئینات  این کیف کارى از این طراح مشهور است که در هفت رنگ مختلف موجود مى باشد.

 

کیف هاى گوچى پَدلاک جى جى سوپریم (Gucci Padlock GG Supreme Bag):

کیف برند گوچی

هنگامى برند گوچى کیف مدل سیلوى خود را در سال ٢٠١٦ میلادى به بازار عرضه کرد، با موج باز خورد بالایى جهت خرید مواجه شد، که سپس بار دیگر  همین اتفاق در مورد کیف هاى گوچى پَدلاک جى جى سوپریم روى داد. این مدل گوچى کیف دستى ظریف و زیبا مى باشد که در رنگ های مختلف و با طرح هاى خاصى عرضه شد. ویژگی این مدل کیف بند زنجیره اى آن است که به راحتى بروى شانه قابل حمل است و یکى از تغییرات شاخص این مدل مى باشد.

این مدل یکى از بهترین گزینه ها براى اشخاصى مى باشد که که دوست دارند کیف های کوچک به جای کیف هاى بزرگ براى روز استفاده کنند.

 

کیف هاى گوچى نیفایا (Gucci Nymphaea Bag):

گوچی

براى طراحى کیف هاى گوچى نیفایا از نیلوفرهای آب الهام گرفته شده است و یکى از کیف های کلاسیک برند گوچى مى باشند. این مدل یکى دیگر از کیف هاى برند گوچى با دسته ى بامبو جهت حمل کیف مى باشد که داراى طراحی بی نظیر بسیار شیک و ظریف مى باشد. چرم صورتی روشن، سیاه و سفید این مدل در طرح های تک رنگ گزینه هایی هستند که هرگز از مد نخواهند افتاد و همراه مد خواهند بود، در حالی که مدل چاپی این کیف می تواند یک ویژگى خاص را براى لباس های روز به همراه بیاورند.

 

کیف هاى گوچى لیلیت (Gucci Lilith):

گوچی

کیف هاى گوچی لیلیت با همان روح افسانه اى، شاید یکی از جالب ترین کیف های گوچى باشد، که ترکیبی از پیچیدگی خاص است و به زیباى با چرم سیاه و سفید به صورت پوست مار تزیین شده است که دسته این کیف نیز از بامبو مى باشد.

کیف هاى گوچی لیلیت در دو رنگ موجود است.

 

کیف هاى گوچى افیدیا (Gucci Ophidia Bag):

کوچی

کیف هاى شانه گوچى افیدیا برای به یاد آورى دهه هاى هفتاد و شصت که دوران شکوفایى این خانه مد باشکوه بوده، طراحی شده است. این مدل کیف ها را تقریباً با هر گونه لباس و زیورالات تناسب و هماهنگى دارند. این مدل با ترکیبى از چرم و البته چاپ آرم مى باشد، ولى نسخه کلاسیک ( بیشترین درخواست) آن با نوار نماد گوچى سبز و قرمز  همراه است. اگر به کیف هاى کلاسیک علاقه دارید این بهترین گزینه اى براى شما مى باشد.

 

کیف هاى کمرى گوچى افیدیا جى جى سوپریم (Gucci Ophidia GG Supreme Belt Bag):

گوچی

کیف هاى کمرى افیدیا بسیار منحصر به فرد هستند که با سبک خاصى که دارند از این لحاض با هیچ یک  مدل هاى دیگر این برند قابل مقایسه نیستد. در حال حاضر این مدل در سه سبک (استایل) مختلف وجود دارد که این کیف ها به وسیله ى کمربند که دارند به دور کمر بسته مى شوند.  این مدل کیف هاى فانتزی این روزها بسیار مد شده اند که به خصوص به عنوان کیف روز بسیار شیک مى باشند و به راحتى به جایى کمربند مى توانید با مدلى خاصى که دارند این کیف را با لباس هاى مختلف استفاده کنید.

 

کیف هاى گوچى رى بلاِ (Gucci Re-Belle):

گوچی

کیف هاى گوچى رى بلاِ با یک بافت قوی و یک شکل نرم و ساختار یافته همراه مى باشند و در طراحى این مدل از سبک غربی با سبک های شهری الهام گرفته شده است که ترکیبى کامل را ارائه کرده. این مدل یکی از بزرگترین کیف های برند گوچى مى باشد که اساساً یک انتخاب بسیار مناسبى براى هر  مناسبت است. این مدل کیف هاى گوچى در هر دو نسخه چرمی و جیر موجود مى باشد.

 

کیف هاى گوچى مینى (Guccy Mini Shoulder Bag):

گوچی

در واقع نه گوچی (Gucci)، بلکه گوچی (Guccy)! با الهام از دهه هشتاد و فرهنگ بازی ویدئویی طراحى و ساخته شده است. کیف هاى شانه اى گوچیز گوچى (Gucci’s Guccy) اولین بار در طول  مجموعه ی بهار / تابستان ٢٠١٨ میلادى خانه مد گوچى ارائه شد، که دارای یک ویژگى خاص مى باشد، براى لگوى نوشته ى جلوى این کیف از بازى سگا (SEGA) الهام گرفته شده است. این مدل در اندازه ها مختلف و با طیف وسیعى از طرح ها گوناگون موجود مى باشد، ولى در حال حاضر، نسخه های مینی سیاه یا سفید محبوب بیشترى دارند.

اگرچه این مدل کیف هاى گوچى در دنیای مد کاملاً جدید هستند، ولى پتانسیل بالاى این مدل کیف هاى گوچى را دست کم نگیرید! در واقع آینده این مد در دنیا مد بسیار درخشان تر خواهد بود. پس بنابراین از اولین افرادى باشید که این مدل منحصر به فرد را به دست مى گیرند.

 

کیف هاى گوچى توتم (Gucci Totem Top Handle Bag):

گوچی

کیف هاى گوچى توتم یکى دیگر از مدل هاى گوچى با نوآورى در طراحى با تزیینات و نمادهاى خاص خود مى باشند که بسیار جالب هستند. آلساندرو میشل این مدل را به صورت یک کیف کلاسیک با یک تزیین  فلزی پروانه ای طراحى کرده است.

کیف هاى گوچى توتم همچون بسیاری دیگر از کیف های این برند در اندازه های متنوع عرضه مى شود، ولى اندازه متوسط این مدل بزرگترین موفقیت را به دست آورد. اگر شما به دنبال یک سبک کاملاً کلاسیک هستید که تنها داراى کمی نوآوری باشد و زیاد شلوغ نباشد، مدل گوچى توتم بهترین انتخاب در میان کیف هاى برند گوچى مى باشد.

 

کیف هاى گوچى آتِیلا (Gucci Ottilia Top Handle Bag):

گوچی

کیف هاى گوچى آتِیلا داراى نوآوری بیشتر در آیکون ها و همچنین همراه با تزیینات فراوانى مى باشد که سبک خاص خود را دارند. این مدل کیف گوچى اولین بار در طول نمایش (Show) ران وى پاییز ٢٠١٧ میلادى ارائه شد که در دنیا مد خوش درخشید. این مدل با تزیینات چاپى زیادى از  جمله حشرات مختلف و البته پروانه ها همراه مى باشد. این مدل داراى ترکیب جالب مى باشد،  که ٧٠ درصد  به سبک  ماکسیمالیسم (maximalism) است و  ٣٠ درصد به سبک  مینیمالیسم (minimalism) کلاسیک ایتالیایی مى باشد.

 

کیف هاى چرمى گوچى برادوى (Gucci Broadway Leather Bag):

گوچی

براى اشخاصى که از طرفداران کیف هاى گوچى با آیکون ها و نمادهاى خاص این برند هستند، گوچى برادوى یک گزینه ایده آل مى باشد. کیف هاى چرمى گوچى برادوى که توسط یک برچسب به صورت زنبور عسل همراه با مروارید تزیین شده است، براى اولین بار در مجموعه ی پاییز / زمستان ٢٠١٥ میلادى ارائه شد. این مدل مجلل گوچى براى مهمانى عصرانه (Cocktail party) بسیار مناسب است.

 

کیف هاى گوچى فرم پرینت (Gucci Frame Print Bag):

گوچی

کیف هاى گوچى فرم پرینت با ساختار و پیچیدگی خاصى همراه مى باشد، با جزئیات فراوانى که دارد، این مدل را بسیار خاص کرده. کیفى از جنس چرم با دسته اى از جنس بامبلو و همچنین به همراه بند زنجیره ى که قابل جدا شدن از کیف مى باشد و به این صورت قابلت این را پیدا مى کند که با سبک های مختلف حتی با استایل هاى ساده کاربرد داشته باشد .

این مدل در اندازه کوچک یک کتاب جیبی موجود است (همانطور که توسط Jane Austen از داستان کوتاه "Juvenilia" الهام گرفته شده است) و پر از نماد هاى جالب است. اگر دوست دارید انتخاب فانتزى و خاص داشته باشید این کیف بسیار مناسب مى باشد.

 

کیف هاى چرمى گوچى نیفایا (Gucci Nymphaea Leather Top Handle Bag):

گوچی

کیف هاى چرمى گوچى نیفایا مفهوم کامل یک  مدل مینیمالیسم است. دسته اى مدل از  بامبو که همراه با مروارید مى باشد. گوچى نیفایا داراى ساختار کلاسیک راحت و ظرافت هستند که در طیف وسیعى از رنگ بندى موجود مى باشند.

 

فروش محصولات گوچى در مزایده کریستیز

فروش کیف گوچی در مزایده

شاید کیف هاى برند گوچى همانند دیگر برندهاى هرمس، شانل و لویى ویتون جزء رکورداران در این زمینه نباشند ولى مدل خاص گوچى به خصوص کیف هاى آنتیک گوچى طرفداران و مشتریان خاص خود را در مزایده ها دارند.

در در ماه ژانویه ٢٠١٠ میلادى، خانه حراجى کریستیز (Christie's) مجموعه از اجناس گوچى را براى فروش ارائه کرد، که توسط یک سرویس رایگان مشتریان قادر به آپلود عکس از اجناس با ارزش و خاص گوچى شخصی خود بودند و این مجموعه سبب کشف  بیش از ٦٠٠ محصول خاص از طرفداران این برند در سراسر جهان شد. از این گذشته، در میان این مجموعه بیش از ٣٠ مورد از این اجناس به عنوان با ارزش ترین توسط خانه حراجى انتخاب شدند  که در مزایده براى فروش ارائه شدند. کیف ها براى فروش در مزایده از ٦٠٠ پوند تا ٣٠٠٠ پوند شروع می شدند، بسیاری از این مدل هاى کمیاب و از طریق نسل های پیشین خانواده منتقل شده بودند. 

 

موزه گوچى در ایتالیا

موزه گوچی

موزه گوچى (Gucci Museo) یک موزه جالب در ایتالیا است. این موزه در مکان تاریخى پالازو دلا (Palazzo della Mercanzia) واقع شده است.
در سال ٢٠١١ میلادى، موزه گوچی به مناسب نودمین سالگرد فعالیت این خانه مد ایتالیایى در فلورانس افتتاح شد، که بیانگر حکایت گوچى از ابتدای کار خود در شهر فلورانس به عنوان یک تولید کننده اجناس چرمى ایتالیایی تا امروزه که با بیشترین فروش جهانی به بزرگترین برند ایتالیایی تبدیل شده مى باشد. در این موزه محصولات آنتیک و خاصى از این برند وجود دارند که شامل لباس، کیف، اکسسورى و غیره مى شوند.

 

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب