× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۷,۰۹,۱۵
14521

لویی ویتون یا لویی ویتان (Louis Vuitton) که معمولاً به نام کوتاه شده ال وى (LV) شناخته مى شود، یک خانه مد و شرکت خرده فروشی لوکس فرانسوی است در سال ١٨٥٤ میلادى توسط طراح و بازرگان فرانسوى لویى ویتون تاسیس شده است. لگوى منحصر به فرد (امضاى) LV بر روی اکثر محصولاتش نمایان است که از جمله چمدان هاى لوکس و کالاهای چرمی تا پوشاک آماده (ready-to-wear) ، کفش، ساعت، جواهرات، اکسسوری، عینک آفتابی و کتاب ها این برند فرانسوى را شامل مى شود. لویى ویتون یکی از خانه های مد مشهور جهان است که محصولات خود را از طریق بوتیک های اختصاصى خود و در فروشگاه بزرگ لوکس چند منظوره (Department store)  و همچنین در بخش تجارت الکترونیک وب سایت خود  محصولاتش را به فروش می رساند. این برند برای شش سال متوالی از ۲۰۰۶میلادى تا ۲۰۱۲ میلادى به عنوان با ارزش‌ترین نام تجاری (برند) در زمینه کالاهای لوکس در جهان شناخته شده است. 

طبق ارزش گذاری که در سال که در ٢٠١٢ میلادى انجام شد، ارزش معادل ٢٥.٩ میلیارد دلار براى این برند بر آورد کردند. ارزش گذاری این برند در سال ٢٠١٣ میلادى به میزان ٢٨.٤ میلیارد دلار افزایش یافت که میزان درآمد این شرکت ٩.٤ میلیارد دلار تخیمن زده شده بود. این شرکت در ٥٠ کشور مختلف با بیش از ٤٦٠ فروشگاه در سراسر جهان در حال فعالیت می باشد.

 

تاریخان شرکت لویى ویتون

لویی ویتان

لویى ویتون در دهه ١٨٣٠ میلادى کار خود را به عنوان سازنده چمدان شروع نمود :

لویی ویتون در سال ١٨٢١ میلادى در شرق کشور فرانسه متولد شد، که پدر او نجار بود و زمانى که تنها ١٠ سال داشت مادر خود را از دست داد. او در سن حدود ١٣ سالگى براى تحقق رویاهایش خود رهسپار  شهر پاریس-فرانسه شد. مسافت این سفر که حدود ٣٠٠ مایل بود و بیش از دو سال طول کشید.

لویى ویتون در سن ١٦ سالگی وارد شهر پاریس-فرانسه شد و  به عنوان شاگرد یک تولید کننده چمدان شروع به کار کرد. در سال ١٨٥٤ میلادى، او شرکت لویى ویتون را در خیابان Rue Neuve des Capucines پاریس تاسیس نمود. لویى ویتون اولین چمدان  خود را در سال ١٨٥٨ میلادى معرفی نمود که بسیار خاص و منحصر به فرد بود.

سپس لویى ویتون به عنوان چمدان و صندوق ساز شخصی ملکه فرانسه اوجینى دى مونیتو (Eugénie de Montijo) همسر ناپلئون سوم (Napoleon III) استخدام شد و همچنین به تولید کننده وسایل مسافرتی براى طبقه اشراف تبدیل شد. در سال ١٨٦٧ میلادى، این شرکت در نمایشگاه بین‌المللی پاریس (Exposition Universelle) شرکت کرد که سبب شهرت بیشتر لویى ویتون در عرصه جهانى شد. این دومین نمایشگاه جهانى بود که در زمینه هنر و صنایع از ۱ آوریل تا ۳ نوامبر ۱۸۶۷ میلادى در پاریس برگزار شد و چهل و دو ملت در این نمایشگاه حضور داشتند. این نمایشگاه به فرمان امپراتور ناپلئون سوم در اواسط سالهای ١٨٦٤ میلادى در پاریس برگزار شد که نقطه عطفی از امپراتوری دوم فرانسه  و (Second French Empire) را به همراه داشت. افراد خاصى از این نمایشگاه بازدید کردند از جمله تزار روسیه الکساندر دوم (Alexander II of Russia)، یک برادر امپراتور میجی (Emperor Meiji) امپراتور ژاپن، ویلهلم یکم، امپراتور آلمان (William I, German Emperor)، اتو فون بیسمارک از پروس (Otto von Bismarck) ، امپراتور اتریش فرانتس یوزف یکم (Franz Joseph I of Austria)، سلطان عبدالعزیز یکم عثمانی (Abdülaziz) و اسماعیل پاشا حاکم مصر (Isma'il Pasha) در این نمایشگاه شرکت کردند. شرکت لویى ویتون از  پدر به پسرش به ارث رسید، که او بعد از پدر این کسب و کار را در زمینه هاى دیگرى از جمله  لباس، کفش، جواهرات و البته کیف های دستی گسترس داد.  مشتریان وفادار این برند مشهور از دوک و دوشس ویندزور بریتانیا (Windsor) تا کیم کارداشیان (Kim Kardashian) را در بر مى گیرد. 

 

اوج دوباره لویى ویتون در ١٩٩٧ میلادى:

  مارک جیکوبز (Marc Jacobs) به عنوان مدیر نوآوری شرکت لویى ویتون از سال ١٩٩٧ میلادى تا ٢٠٠٤ میلادى فعالیت مى کرد، که در سال ١٩٩٧میلادى با ارائه کلکسیونى باعث اوج دوباره کیف هاى لویس ولیتون شد. او برند مارک جیکوبز براى نسل جوان تر راه اندازى نمود.

برند لویى ویتون یکى از پیشگامان در همکارى با هنرمندان معاصر مى باشد، ازجمله پروژه هایی با تاکاشی موراکامی (Takashi Murakami)

 در سال های ٢٠٠٣ میلادى  و ٢٠٠٨ میلادى و ریچارد پرنس (Richard Prince) در سال ٢٠٠٧ میلادى داشته ، که کیف هاى خاصى  تولید کرد. در سال ٢٠١٣ میلادى ، طراح لباس مردانه لویى ویتون کیم جونز (Kim Jones ) با هنرمند هاى بریتانیاى برادرهاى  چاپمن (Chapman Brothers) در زمینه گسترش و ایجاد یک مجموعه معروف به باغ در جهنم (Garden in Hel)  همکارى کرد. 

این برند به طور مداوم مدل کیف هاى کلاسیک خود را تولید می کند و همچنین به آرشیو برند خود برای الهام گرفتن روج می کند. برخی از مدل هاى این برند برای بیش از ١٠٠ سال تولید شده اند، در حالی که سبک های جدید شامل مدل های سنتی و نقوش برای نشان دادن تکامل نام تجاری مى باشند. برند لویى ویتون  یکی از مجموعه های استثنایی آنتیک از چمدان خود را دارد، که آنها را در فروشگاه های خود در سراسر جهان به نمایش مى گذارد. وسایل مسافرتی مانند کیف مسافرتى کیپال و چمدان مدل پگاس (Pégase) از مدل هاى پرفروش لویى یتون همچنان باقی مانده اند.

 

اولین چمدان هاى لویى ویتون Trianon Canvas : 

لویی ویتان چمدان

(١٨٥٨  - ١٨٧٦)

در سال ١٨٥٨ میلادى، لویى ویتون اولین چمدان ها خود را معرفی کرد. در آن زمان شرکت انگلیسى H.J. Cave & Sons که در زمینه تولید محصولات چرمى از جمله چمدان هاى بزرگ (trunk) فعالیت داشت، لویى ویتون متوجه شد که این شرکت چمدان هاى بزرگى ساخته بود که  به راحتى وسایل در آن جا مى شد. بنابراین لویى ویتون چمدانهایى خاصى و پرطرفدارى را طراحى نمود، که  قسمت بالاى آن تخت صاف و  بسیار جادار و در ضمن سبک وزن بودند. پیش از معرفی این مدل چمدان هاى خاص لویى ویتون چمدان ها به صورت شکل گرد (از بالا) بودند، به طور کلی در این چمدان از بالا باز مى شد که اجناس کمى را مى شود در آن جاى داد، در صورتى که این چمدان هاى جدید لویى ویتون بسیار جا دار بودند که به خصوص جهت استفاده براى سفر بسیار مناسب بودند و سبب سهولت سفر مى شود. در سال ١٨٧٢ میلادى مدل Trianon چمدان هاى خود را که داراى بدنه اى خاکستری بودند و به جاى چرم از برزنت (Canvas) در ساخت بدنه آن استفاده مى کرد که باعث شد چمدان ها ضد آب و بسیار سبک تر شوند، البته بلافاصله بسیاری دیگر از سازندگان چمدان از این مدل چمدان هاى سبک لویى ویتون  و همچنین طراحی جلب آن را تقلید و کپى کردند.

 

لویى ویتون Rayée Canvas :

چمدان لویی ویتان

(١٨٧٢  - ١٨٨٨)

لویى ویتون برای جلوگیرى از تقلید و کپى از محصولات خود، طرح بدنه خاکسترى را تعییر داد و در سال ١٨٧٢ میلادى طرح تازه خود را که داراى بدنه اى به رنگ راه راه قرمز و سفیدى را معرفى کرد و سپس در ١٨٧٦ میلادى طراحی چمدان هاى خود را با خطوط بژ و قهوه ای تغییر داد، که هر دوى آنها به نام Rayée یا "Banded" شناخته مى شوند. تا سال ١٨٨٨ میلادى قبل از آنکه مدل  جدیدتر Damier canvas معرفى شود از این مدل  استفاده مى شد.

 

لویى ویتون (Damier Canvas):

چمدان لویی ویتان

(از ١٨٨٨ میلادى تا حال حاضر)

در پى کپى فراوانى که از محصولات لویى ویتون مى شود، برای جلوگیری از تقلید و کپى لویى ویتون طراحى تازه را به نام Damier در سال ١٨٨٨ میلادى معرفی کرد. چمدان هاى لویى ویتون Damier در دو طرح رنگی وجود دارند : طرح هاى نادر تر، قرمز (نقاط قرمز تیره با یک زمینه قهوه ای تیره) و شطرنجى سفید و طرح هاى شطرنجى در رنگ قهوه ای روشن و قهوه ای تیره بیشتر مى باشند. سپس لویى ویتون لگوى مشهور ال وى (LV) خود را به طرح هاى خود اضافه کرد که تا امروزه از این مدل طرح در ساخت و طراحى خود استفاده مى کند. در صدمین سال ساخت این لگو Damier Canves دوباره این طرح به عنوان Damier Ebene معرفی شد.

 

لویى ویتون (MONOGRAM):

لویی ویتان

(از ١٨٩٦ میلادى تا حال حاضر)

لویى ویتون در سال ١٨٩٢ میلادى در گذشت و در نتیجه کنترل شرکت به پسرش جورج ویتون (Georges Vuitton) رسید. جورج ویتون رویاهای بزرگى را براى برند لویى ویتون در سر داشت و موفق شد گام های بزرگی را جهت معرفى این شرکت به عنوان یک برند لوکس معتبر در سراسر جهان کسب نماید. در سال ١٨٩٦ میلادى، جرج ویتون چمدان هاى لویى ویتون را با لگو و امضای LV Monogram معرفی کرد، ولى تا سال ١٨٩٧ میلادى هیچ یک از این مدل را به فروش نرساند. این لگو طراحى زیبا و خاصى داشت که شامل گل هایی چهار گوشى هستند که در میان حروف الفبا ال وى (LV) قرار دارند و از طراحی های ژاپنی که در دوره عصر ویکتوریا بسیار محبوب بودند در طراحى این لگوى لویى ویتون الهام گرفته شده است و همچنین جنس این مدل نیز از برزنت مى باشد. این طرح خود یک محصول انقلابی در آن زمان بود که موجب شد در سراسر جهان لویى ویتون با این لگو مشهور شود و به عنوان معروف ترین نماد این برند شناخته مى شود.

 

کیف هاى لویى ویتون :

کیف هاى لویى ویتون در دنیاى مد بسیار پرطرفدار و محبوب هستند و در ضمن باعث تحول دنیا مد در طول تاریخ شدند. پس از جنگ جهانی دوم، بسیاری از زنان شروع به کار در حرفه هاى مختلف کردند و در این شرایط زنان نیاز به کیف هاى داشتند که نه تنها زیبا، بلکه عملی و جادار باشند و همین امر موجب شد کیف هاى لویى ویتون بسیار مورد استقبال قرار بگیرند. این خانه مد داراى  قدمت بیش از ١٥٠ سال در زمینه طراحى و ساخت کیف مى باشد که هنگام تجزیه و تحلیل تاریخ کیف های لویى ویتون، رویایى از دوره هاى مختلف که این  طرح های و مدل هاى زیبا در آن ساخته شده اند پدیدار مى شوند. 

کیف هاىى لویى ویتون داراى طیف وسیعى از مدل هاى مختلف با طرح هاى خاص مى باشند که در این جا به معرفى برخى از مشهور ترین کیف هاى برند لویى ویتون براى آشنایى بیشتر جهت افراد علاقه مند به این برند خواهیم پرداخت. 

 

کیف هاى لویى ویتون فقط زیبا نیستند، بلکه  طراحی شده اند تا  کاربرد بالایى داشته باشند:

کیف لویی ویتون

یکی از دلایلی که لویى ویتون از پرطرفدارترین برندهاى در سراسر جهان مى باشد، کیفیت بالاى کالاهایى این برند مى باشد. این خانه مد از مرغوب ترین اجناس در ساخت کیف هاى خود استفاده مى نماید و همچنین طراح خاص و مواد با دوام از ویژگی های دیگر کیف هاى لویى ویتون هستند. مثلاً کیف لویى ویتون مدل کیپال (Keepall) به طور کامل ضد آب مى باشد. حتى خرید و فروش کیف هاى نو و کارکرده لویى ویتون در خانه حراجى و مزایده هاى آنلاین بسیار بسیار رایج و پرطرفدار است. 

 

کیف هاى محدود و خاص لویى ویتون:

خانه مد لویى ویتون دو بار در سال مجموعه ای از کیف هاى دستى خود را ارائه میدهد. این کیف ها  در مقادیر بسیار محدود تولید می شوند و فقط برای مشتریان خاص (VIP)، که در بزرگترین فروشگاه های لویى ویتون در سراسر جهان عرضه مى شوند. آنها شماره گذاری شده اند و همیشه با فصل و مجموعه ای که در آن تولید می شوند، شناخته مى گردند. از جمله مهمترین آنها گرافیتی (Graffiti) ٢٠٠١  و  مالتى کالر (Multicolore) ٢٠٠٣ مى باشند.

 

معرفى گران ترین کیف هاى لویى ویتون 

 

کیف لویى ویتون کوله پشتى on New Age Traveller backpa به ارزش ٥٤.٥٠٠ دلار :

کیف لویی ویتان

کوله پشتی  New Age Traveller لویى ویتون یکى از گران ترین کیف هاى این برند مى باشد که داراى طراحى منحصر به فردى مى باشد و از ویژگی های خاص این مدل از جمله پارچه ژاکارد (Jacquard) و همچنین پوست هاى خاصى همچون تمساح مى باشد که در ساخت آن استفاده شده است و این کیف دارای بندهاى چرم و جیر با دو خزه پوست روباه است.

 

کیف بریتون Tribute Patchwok ٤٢.٠٠٠ دلارى :

کیف لویی ویتان

کیف مدل Tribute Patchwok یکى دیگر از کیف هاى گران  لویى ویتون است که تنها ٢٠ عدد از این کیف وجود دارد که با استفاده از ١٥ مدل مختلف توسط برند لویی ویتون طراحی شده اند. 

 

معرفى کیف هاى مدل مشهور لویى ویتون :

 

کیف مدل لویى ویتون اسپیدی (Speedy) :

کیف لویی ویتان

کیف های مدل اسپیدی (Speedy) برند لویى ویتون یکى از ارزان ترین کیف هاى این برند هستند که البته قیمت این مدل مى تواند با توجه به تاریخ ساخت و کیفیت قیمت آن متعییر و متفاوت مى باشند.

 در حدود یک قرن از ساخت این مدل مى گذرد و از زمانیکه که در دهه ١٩٣٠ میلادى براى اولین با در دسترس عموم قرار گرفت محبوبیت آن افزایش یافت. در آن زمان زنان از کیف دستی به عنوان یک ابزار استفاده می کردند، ولى امروزه آنها به عنوان نه تنها  ابزار بلکه مد هم  شناخته مى شوند . مدل کیف هاى Speedy در تاریخ برای زنانه شاغل طراحی شده است.

کیف لویى ویتون مدل Speedy در چهار  اندازى مختلف مى باشند و در یه رنگ پایه عرضه مى شوند که به خصوص محبوب ترین کیف این خانه مد فرانسوى است و به عنوان بزرگترین موفقیت برند شناخته شده است. تنها به خاطر داشته باشید که لویى ویتون اغلب نسخه های محدود از مدل Speedy را در مجموعه ای براى هر فصل منتشر می کند که ارزش آن هر سال  افزایش می یابد. در ضمن این مدل همیشه مورد علاقه هنرپیشه معروف آدری هپبورن (Audrey Hepburn) بوده است زیرا هم کلاسیک ، شیک و راحت هستند.

 

کیف لویى ویتون مدل نویی (Noé) :

کیف لویی ویتان

کیف  نویی (Noé) لویى ویتون در اوایل دهه سى میلادى توسط این خانه مد طراحی شده است. با ایده تأثیرگذاری و کمک به زنان براى راحتى ساخته و طراحى شده اند که بسیار جادار و راحت مى باشند. این طرح به منظور کمک به ایجاد احساس راحتی بیشتر در اوایل قرن بیستم طراحی شده است. قدمت این مدل کیف همچنین تقریباً یک قرن به سال ١٩٣٢ میلادى می رسد و این کیف ها قدیمی ترین مجموعه لویى ویتون هستند. به طور خاص این کیف ها قادر به حمل چهار بطری ایستاده هستند که این هدف اصلی کیف هاى مدل  Noé بود، ولى امروزه به عنوان یک کیف راحت و سبک استفاده مى شود.این مدل در دو اندازه مختلف موجود است.

 

کیف لویى ویتون مدل آلما (Alma) :

کیف لویی ویتان

لویى ویتون مدل آلما (Alma) در اوایل دهه سی معرفى نمود و تا به امروز همیشه این کیف عرضه مى شوند که تولید آن هیچ گاه متوقف نشده است. در حال حاضر تعداد زیادى از کیف هاى آلما در اندازه ها، رنگ ها و پارچه هاى مختلف موجود هستند، این کیف ها به خصوص برای زنانى که همیشه در حال کار هستند و سرشار شلوغ است بسیار مناسب است و در ضمن به دلیل طراح ظریف و منحصر به فردى که این مدل کیف هاى لویى ویتون دارد که باعث مى شوند همیشه مد باشند.

کیف هاى آلما در بین طرفداران شهرت بسیار زیادى دارند که به عنوان یکی از کیف های نمادین شناخته شده است. این مدل یک کیف رنگارنگ و جذاب است که قدمت آن به قرن نوزدهم میلادى مى رسد ولى اولین بار در سال ١٩٣٠ میلادى منتشر شد. یک مدل کیف که در بیش از سه رنگ پایه قرار دارد، نقطه عطفی رنگی برای لویى ویتون به عنوان طراحی تکامل یافته زمان خود مى باشند و همچنین جنس این کیف ها نیز منحصر به فرد است و در ساخت آن از مواد مختلف استفاده می شود. عمدتاً از چرم Epi Leather ساخته شده است که تنها با عصاره گیاهان تهیه شده و سپس رنگ می شود، اما همچنین در Damier و کلاسیک، براق Monogram Vernis ساخته مى شود. این مدل در دو اندازه  BB تا XXL مى باشند، کوچکترین اندازه دارای بندهاى بلند قابل جدا شدن است جهت نگه داشتن  آسان تر طراحى شده است. آلما (Alma) به معنای "روح" است.

 

کیف مدل لویى ویتون  نور فول (Neverfull) :

کیف لویی ویتان

همین طور که از نام مدل نور فول (Neverfull) لویى ویتون  مشهود است، به عنوان یک کیفى که هرگز پر نمى شود (Neverfull) معرفى شود به این معنا که بسیار جادار مى باشد و  به خصوص براى استفاده روزانه بسیار مناسب است به این صورت که اگر شما به دنبال کیف دستی راحت برای استفاده از دفترکار یا مرکز خرید مى باشید، این بهترین انتخاب از مدل کیف هاى لویى ویتون مى باشد. این مدل یکی از جدیدترین کیف های برند لویى ویتون است که در سال ٢٠٠٧ میلادى عرضه شد.

 این مدل هم از جنس چرم و برزنت مورد دسترس قرار دارند.  کیف هاى در سه اندازه مختلف PM، MM و GM موجود مى باشند ، در حالی که هر اندازه به طور عمده نشان دهنده کوچک، متوسط ​​و بزرگ است،. این کیف با اینکه بسیار جادار هستند، ولى  زیاد بزرگ نیستند و به راحتى می توان با هر لباسى آن را پوشید.

 اخیراً لویى ویتون کیف پول را به این مدل  اضافه کرده که قابل جدا شدن است.

 

کیف لویى ویتون مدل اس سى (SC) :

کیف لویی ویتان

کیف مدل SC دیگر از کیف هاى لویى ویتون بود که در سال ٢٠٠٧ میلادى منشتر شد. این مدل کیف هاى لویى ویتون مناسب برای زندگی شهرى بود و به همین سبب فوراً در میان افراد مشهور هالیوود محبوبیت پیدا کرد و حتی پس از گذشت ده سال از انتشار آن نیز این مدل هنوز محبوبت دارد و همچنین به فروش مى رسد. 

 این مدل توسط کارگردان آمریکایى سوفیا کوپولا (Sofia Coppola) با همکارى طراح مشهور مارک جیکوبز (Marc Jacobs duri) در دوران فعالیت او در لویى ویتون  براى این برند طراحى شده است

کیف لویى ویتون مدل سیتى استیمر (City Steamer)  :

کیف لویتان

در سال ١٩٠١ میلادى، لویى ویتون کیف مدل City Steamer معرفى و منتشر کرد، به نظر می رسد به عنوان یک کیف کلاسیک و شیک حتی با بیش از یک قرن قدمت هنوز محبوبیت دارد. در حال حاضر در جنس هاى مختلف، طراحی و اندازه ی گونان موجود مى باشند که یکی از مشهورترین کیف های لویى ویتون است که هرگز از مد نخواهد افتاد.

 

کیف لویى ویتون مدل کاپوسینز (Capucines) :

لویی ویتان

کیف هاى مدل Capucines یکی از جدیدترین کیف های لویى ویتون است که چند سال پیش در سال ٢٠١٣ میلادى اولین نسخه آن را منتشر شد که  طراحى آن به صورت مینیمالیستی (Minimalism) مى باشد ولى در این حال داراى طراحی پیچیده و شهری شیک مى باشد. اخیراً لویى ویتون در طراحى مجموعه این مدل خود تعییرات کوچکى ایجاد کرده که در مجموعه بهار (runway) ٢٠١٥ میلادى منتشر نمود.

 

کیف لویى ویتون مدل لاک ایت (Lockit) :

کیف لویی ویتان

کیف هاى مدل Lockit لویى ویتون بسیار محبوب هستند. این مدل براى اولین بار در سال ١٩٥٨ میلادى عرضه شد که بسیار محبوب و مشهور شدند و از آن زمان تاکنون دوبار دیگر بازسازى و طراحی شده است که آخرین نسخه طراحی آن در سال ٢٠١٤ میلادى منتشر شده است. اگر چه نسخه ٢٠١٤ احتمالاً مشهورترین نسخه آن مى باشد، ولى در سال ٢٠٠٦ میلادى نیز نسخه دیگر از  Lockit  طراحى شده بود.

 

کیف لویى ویتون مدل مونتنی (Montaigne) :

 

کیف لویی ویتان

کیف هاى مدل Montaigne لویى ویتون داراى  طراحی بسیار خاصى مى باشند که این کیف ها ایده آل برای زنان شاغل هستند و در ضمن مورد علاقه بسیاری از آن دختران جوان مى باشند. نام کیف هاى مدل Montaigne لویى ویتون از خیابانى در پاریس نامگذاری شده است و در حال حاضر در سه اندازه موجود است که به نام هاى GM، MM و BB شناخته مى شوند.

 

 کیف لویى ویتون مدل چِین (Chain) :

کیف لویی ویتان

کیف لویى ویتون مدل Chain یکى از کیف زیبا و ظریف این برند مى باشد  که مناسب براى رویداد مختلف و حتى شب مى باشد به خصوص با لباس های شیک و شب بسیار هماهنگ هستند و  در ضمن حتى برای استفاده روزمره (روز) نیز عالی مى باشند که با لباس هاى ساده همچون یک شلوار جین و پیراهن هم مى توان از آن استفاده کرد و دست گرفت.

 

کیف لویى ویتون مدل کیمونو (Kimono) :

کیف لویی ویتان

لویى ویتون همواره توسط فرهنگ های خارجی تحت تاثیر و الهام قرار گرفته که یکى از ویژگى هاى خاص این برند مى باشد. مدل کیف Kimono لویى ویتون یکی از جدیدترین نسخه های این خانه مد مى باشد، مدل کیمونو (Kimono) ترکیبی از برزنت لوکس لویى ویتون با چرم گوساله با طرح بسیار زیبا مى باشد که از لباس کیمونو ژاپنی الهام گرفته شده است و با طراحى بى نظیر باعث شگفتى شده است.

 

کیف لویى ویتون مدل  پتى مال (Petite Malle) :

کیف لویی ویتان

کیف لویى ویتون مدل Petite Malle  بسیار جذاب هستند که با طراحى ظریف، شیک و متفاوت خود در حال حاضر یکی از محبوب ترین کیف هاى لویى ویتون  مى باشند که اخیراً منتشر شده است.

 

کیف لویى ویتون مدل وانو (Vaneau) :

کیف لویی ویتان

کیف ها ى مدل وانو (Vaneau) لویى ویتون با طرحى بسیار شیک و مدرن مى باشند که کیف هایى مناسب براى استفاده زنان فعال و مدرن هستند. در ضمن این مدل کیف هاى لویى ویتون به صورت باور نکردنی سبک مى باشند و داراى طراحى خاص است که اغلب به عنوان یکی از مدل هاى محبوب و تحسین برانگیز در میان زنان امروزى مى باشند.

 

کیف لویى ویتون مدل کلونى (Cluny) :

کیف لویی ویتان

کیف هاى مدل Cluny لویى ویتون اولین بار در سال ٢٠١٥ میلادى منتشتر شدند که  پس آن کیف هاى Cluny لویى ویتون پس از مجموعه هر فصل خود به محبوبیت بیشتری دست  یافتند. یکی از بهترین کیف هاى مورد علاقه طراح مشهور فرانسوى برند لویى ویتون  نیکولاس گسکوایر (Nicolas Ghesquière) مى باشد که در رنگ ها مختلف در دسترس هستند و هر سال به محبوبیت این مدل کیف هاى لویى ویتون افزوده مى شود.

 

کیف لویى ویتون مدل  دورا توت (Dora Tote) :

کیف لویی ویتان

کیف هاى لویى ویتون مدل  دورا توت (Dora Tote) یکی از سبک های جدید از نخستین مجموعه طراحى لویى ویتون نیکولاس گسکوایر (Nicolas Ghesquière)  برای فصل پاییز و زمستان ٢٠١٤  میلادى لویى ویتون مى باشند. این مدل ترکیبی از مدرنیسم با میراث لویى ویتون است و همیشه در رنگ های جدید، اندازه و طرح هاى جدید در دسترس هستند. بسیاری معتقدند که در دهه های آینده، یکی از با ارزش ترین کیف های لویى ویتون خواهند بود.

 

کیف لویى ویتون مدل تویست (Twist) :

کیف لویی ویتان

کیف هاى لویى ویتون مدل Twist یکى مدل هاى نسبتاً جدید از برند لویى ویتون است که یکى دیگر از  طراحى هاى است که توسط نیکولاس گسکوایر (Nicolas Ghesquière)  ایجاد شده است. مدل Twistبه سرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین کیف های لویى ویتون شدند، که در رنگ ها مختلف و سبک ها گوناگون موجود مى باشند. یک ترکیب خوب از مواد مختلف با رنگ ها و جزئیات زیادى مى باشند که از جمله کیف هاى مدرن، نوآورانه این برند محسوب  مى شوند. این کیف ها بسیار زیبا و ظریف  هستند با ساختارى کوچک و بندى از زنجیر براى حمل ، این مدل را تبدیل به یک قطعه کامل برای استفاده چه در روز یا شب مناسب نموده است.

 

 

 

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب