× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۷,۰۸,۲۲
2368

ار ام ساتبیز (RM Sotheby's) که پیش از این به ار ام آکشن (RM Auctions) مشهور بود، یک شرکت مزایده (خانه حراجى) اتومبیل کلاسیک است، که در سال ١٩٩١ میلادى تأسیس شد. ار ام آکشن یکى از شرکت هاى تابعه ار ام ساتبیز مى باشد.

در ١٨ فوریه ٢٠١٥ میلادى، مزایده ار ام اعلام کرد  که همکاری استراتژی جدید با خانه حراجى مشهور ساتبیز (Sotheby's) تشکیل نموده و ٢٥ درصد از مالکیت شرکت ار ام  طبق این شراکت به ساتبیز تعلق گرفت. این خانه حراج اکنون به نام ام ار ساتبیز شناخته مى شود.

ر ام ساتبیز  دفاترى را در کشورهاى کانادا، ایالات متحده، انگلستان و آلمان اداره می کند و دفتر مرکزی این شرکت در  انتاریو-کانادا واقع مى باشد. این شرکت همچنین بازسازى، فروش قرارداد خصوصی، مزایده ها، برنامه ریزی املاک و خدمات مالی را انجام می دهد.

شرکت ام ار دارای بخش های دیگرى از جمله یک فروشگاه کامل براى ترمیم و باسازى را شامل میشود.

 

رکورد هاى فروش ام ار در مزایده :

در سال ٢٠٠٧ میلادى، میانگین ٣٠٠هزار دلارى براى هر فروش این خانه حراجى برآرود شد.

خانه حراجى ار ام خودروى فرارى ١٩٥٦ را به مبلغ ٢٨ میلیون دلار در مزایده نیویورک به فروش رساند.

١١ دسامبر سال ٢٠١٥ میلادى، پنچ تا از خودروهاى که در رکورد ١٠ خودروى گران فروخته شده در مزایده قرار گرفتند، توسط ام ار به فروش رسیده بوداند. مقام اول در این لیست متلعق به خودروى فرارى ٢٥٠  تستا روسا (Testa Rossa) بود ، که در مى ٢٠٠٩ میلادى به مبلغ ١٢.٤٠٢.٥٠٠ دلار در مزایده اى در کشور ایتالیا فروخته شد.

٢٥ آگوست امسال، خانه حراجى ام ار ساتنبیز با فروش فراری ۲۵۰ جی‌تی‌او ١٩٦٢ به مبلغ  ٤٨.٤ میلیون دلار در بخش مزایده هاى همایش پبل بیچ کانکورز دلیگانس ، توانست رکورد گرانترین خودرویی فروخته شده  در مزایده تا کنون را کسب نماید.

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب