× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۷,۰۶,۲۶
4218

 

بونامز (Bonhams) یک خانه حراجى خصوصى انگلیسى مى باشد ، که یکی از قدیمی ترین و بزرگترین خانه هاى حراجى در زمینه  هنر، آنتیک ، جواهرات و اتومبیل در جهان است.

 

تاسیس خانه حراجى بونامز :

در سال ١٧٩٣ میلادى ، این شرکت توسط  توماس داد (Thomas Dodd) و والتر بونام ( Walter Bonham) تاسیس شد ،که از سال ١٨٥٠میلادى این شرکت فعالیت هاى خود را در تمامى  زمینه هاى آثار عتیقه از جمله جواهرات، ظروف چینى، اثاثه خانه، سلاح و زره گسترش داد .

درسال ٢٠٠١ میلادى ، این شرکت با شرکت فلییپس (Phillips)   ادغام شد و شرکتى جدید  انگلیسى به نام بونامز تشکیل شد.

در اواخر سال ٢٠٠٣میلادى ، بونامز بیش از ٧٠٠ فروش سالانه را با درآمد ٣٠٤ میلیون دلاری به ثبت رساند.

 

دفاتر خانه حراجى بونامز در سراسر جهان :

بونمز داراى دفاترى و سالن هاى حراجى در ٢٥ کشور جهان میباشد. 

دو دفتر اصلى این شرکت  در لندن (انگلستان) واقع است ، همچنین دارى  ٩ مکان  دیگر در انگلستان مى باشد و داراى سالن هاى حراجى (مزایده)  در سوئیس، موناکو، آلمان، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و سیدنی است.

در سال ٢٠٠٥ میلادى، بونامز  سالن حراجى جدیدى در خیابان مدیسون نیویورک (ایلات متحد امریکا)  تاسیس کرد و  در ماه ژوئن همان سال با افتتاح دفترى در پاریس ( فرانسه) کار خود را در اروپا و ایات متحد امریکا  کسترش داد.

در سال ٢٠٠٧ میلادى ، بونامز یک دفتر جدید در هنگ کنگ  (چین) افتتاح کرد تا در بازار آسیا ، تجارت خود را گسترس دهد. این دفتر  داراى مشتریان از چین، ژاپن، هند، کره جنوبی، اندونزی مى باشد.  

در آواریل سال ٢٠١٤میلادى، بونامز خبر افتتاح سالن حراجى جدید در سنگاپور اعلان کرد.

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب