× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۷,۰۶,۲۶
3401

خانه حراجى چاینا گاردین (China Guardian یا China Guardian Auctions Co) که در ماه مى ١٩٩٣میلادى تاسیس شد.

چاینا گاردین اولین خانه حراجى تخصصی برای فروش انواع آثار هنر کشور چین است، که در زمینه آثار خوشنویسی چینی و سیاه ‌قلم ادیبان شناخته شده است و  قدیمیرین خانه حراج چینى در زمینه مزایده آثار هنرى میباشد. 

آثار هنری چینی که به طور معمول توسط این خانه حراجى  فروخته می شود شامل نقاشی های چینی، خوشنویسی، ظروف چینى و سرامیکى، وسایل خانگى، مجسمه ها، کتاب های نادر، تمبر، سکه، آینه های برنز ، جواهرات و ساعت میباشد. 

چینا گاردن اعدا میکند که در آمدى به طور مستقیم ازخرید و فروش آثار هنرى ندارد و فقط  در آمدش  از حق کمیسیون معاملات میباشد.

این خانه حراجى با برگزاربیش از٣٠٠ مزایده و بیش از ٢٠٠٠٠٠ فروش موفق در کارنامه خود دارى اعتبار جهانى در این عرصه میباشد.

چینا گاردین دارای مزایده هایى بصورت عمده در بهار و پاییز میباشد و همچنین مجموعه مزایده بصورت ماهیانه دارد.

این خانه حراجى و همچنین شرکت بیمه تکینگ لایف (Taikang Life Insurance) توسط  چن دونگ شنگ (Chen Dongsheng) تاسیس شدند. 

چینا گاردن  در نخستین سالهاى  آغاز کار خود به طور عمده تمرکزش  در بازار کشور چین  بود،  اما سال ٢٠١٢ میلادى تصمیم به گسترش دادن کار خود گرفت.

در ماه نوامبر ٢٠١٢ میلادى ، چاینا گاردن به عنوان چهارمین خانه حراج بزرگ در جهان شناخته شد.

مدیر عامل فعلی این شرکت هو یان ین  (Hu Yanyan) ، در سال ٢٠١٥ میلادى  به عنوان یکی از پنج زن قدرتمند در دنیای هنر آسیا معرفى شد.

دفتر اصلى چینا گردن  در پکن (چین) میباشد و همچنین دارى دفاتر دیگرى درکشور چین است، که واقع در شانگهای و گوانگ‌ژو (گوان جو) ، هنگ کنگ  مى باشند.  داراى دفاتر دیگرى در کشورهاى  تایوان، ژاپن و آمریکای شمالی (نیویورک و کانادا) است.

از ماه  جولاى ٢٠١٦میلادى، چین کاردن دارای ٢٥٪ از سهام شرکت بیمه تکینگ لایف است،  که شرکت بیمه تکینگ لایف هم اکنون یکى از بزرگترین سهام دار خانه جراجى ساتبیز محسوب مى شود.

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب