× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۷,۰۹,۲۰
5356

عمل کرد یک بازار آنلاین (marketplace) با یک فروشگاه تجارت الکترونیکى (ecommerce store) متفاوت مى باشد. یک بازار آنلاین (یا بازار آنلاین تجارت الکترونیک) یک نوع از سایت تجارت الکترونیک است، در  بازار اینترنتى به اشخاص ثالث (خرده فروشان یا عمده فروشان و تولیدکنندگان) اجازه می دهند که لیست اجناس خود را از طریق سایت  آن ها ارائه دهند تا اجناس خود را به فروش برسانند و  بازارها اینترنتى درصدى فروش را به عنوان کمیسون از فروشنده کسر مى کنند. بازار هاى آنلاین خود محصول و اجناسى را براى فروش ارائه نمى دهند، بلکه مکانى را در جهت خرید و فروش بى واسطه فراهم مى نمایند، به این روش که فروشندگان اجناس خود را براى خرید در سایت مى گذارند که مى توانید به روش هاى مختلف از جمله مزایده (حراجى) یا فروش عادى باشد و خریداران اجناس را از خود فروشنده خریدارى مى نمایند، بعداز تایید طرفین  معامله انجام مى گیرد که طبق آن مبلغ فروش به فروشنده پرداخت و کالاى توسط فروشنده به خریدار تحویل داده می شود. 

بازارهای آنلاین نوعى روش برای ساده سازی روند خرید و فروش اجناس ، محصولات و املاک مى باشند.

در صورتى که محصولاتی و اجناس در سایت یک فروشگاه آنلاین (اینترنتى) موجود مى باشد، اجناسى خود سایت (شرکت)  است و کالا توسط خود شرکت به خریداران تحویل داده میشود. براى مثال فروشگاه آنلاین عمدتاً داراى اجناس و محصولاتى است که در سایت خود براى فروش عرضه مى نماید و در فروشگاه آنلاین خریداران خود نمى توانند جنسى را براى فروش بگذارند و فقط معمولاً خود فروشگاه آنلاین به صورت عمده فروشى اجناس را خریدارى مى نمایند تا به صورت خورده فروشى از طریق سایت خود به فروش برسانند.

 

بازار اینترنتى تک دیل چیست 

فروشگاه تک دیل

تک دیل اولین سامانه بازار آنلاین بومى سازى شده ایرانى مى باشد. تک دیل یک بازار آنلاین است، که کاربران می توانند در آن به خرید و فروش در سرار نقاط ایران بپردازند و به همگان این فرصت را میدهد در عین حال که فروشنده هستند خریدار نیز باشند.

تک دیل فضایی را جهت خرید و فروش به صورت مزایده آنلاین فراهم نموده است ، که در آن مى توانید طیف وسیعی از اجناس از جمله عتیقه جات، کلکسیونى، جواهرات، آثار هنرى، اتومبیل، املاک و غیره اعم از نو یا کارکرده (دست دوم) خود را عرضه نمایید. تک دیل خود به طور مستقیم در جریان این معاملات چیزی را عرضه و یا خریداری نمی کند، بلکه برای بسیاری از فروشندگان این فضا را فراهم می کند، که طی مدت زمانی مشخص کالای خود را به مزایده بگذارند.

اگر قصد دارید اجناس و املاک خود را به بهترین قیمت و پیشنهاد به فروش برسانید، قطعاً مزایده بهترین روش مى باشد و همچنین روشى بسیار جالب جهت جذب مشترى و بازاریابى مى باشد، که ایجاد انگیزه براى رقابت جهت خرید مى نمایید. در ضمن مزایده بهترین روش جهت خرید و فروش بى واسطه (مستقیم) در جهان شناخته شده است. تک دیل به فروشندگان این امکان را می دهد، که به مخاطبین بیشتر و مشتریان جدید دسترسی پیدا نمایند. در تک دیل خودِ فروشندگان شرایط مزایده را از جمله روش ارسال، طریق پرداخت وجه و ضمانت را مشخص می نمایند.

خریداران می تواند در تک دیل به مبلغ مناسب ترى از طریق خرید مستقیم (بى واسطه) اجناس مورد نیاز خود را خریدار نمایید و همچنین شرکت در مزایده هاى تک دیل خود هیجان انگیز مى باشد. ثبت نام ، شرکت در مزایده هاى تک دیل و ارائه پیشنهاد جهت خرید به صورت رایگان مى باشد و فقط در پایان مزایده در صورت برنده شدن باید مبلغ مزایده را جهت خرید پرداخت نمایید.

روش برگذارى مزایده ها در تک دیل به این صورت می باشد ، که مزایده ها در مدت زمان معینى که به بوسیله فروشنده مشخص شده است برگزار مى شوند و فروشنده با قیمت پایین (حداقل مبلغ) شروع به برگذارى میکند. خریدارن باید براى شرکت در مزایده مبلغ بالاترى از مبلغ کنونى پیشنهاد دهند، مزایده ها با قیمت صعودی شروع می شوند و داوطلبان با یکدیگر براى خرید رقابت مى کنند و هر پیشنهاد بعدی باید بالاتر از قبل باشد، که در پایان مدت زمان مزایده اجناس یا املاک به بالاترین پیشنهاد فروخته میشود.

 

مزایده پلاس در سایت تک دیل چیست :

مزایده پلاس در بازار آنلاین تک دیل روش دیگرى از مزایده مى باشد، که در این نوع مزایده به همراه مزایده عادی امکان فروش فوری فراهم گردیده. که در این روش مزایده فروشنده می تواند قیمت فروش مدنظر خود را اعلام نماید و خریدار خارج از مزایده و زودتر از زمان پایان مزایده با کلیک بر دکمه فورى به صورت مستقیم خرید خود را انجام دهد. با ایجاد مزایده پلاس سعی بر تسریع بخشیدن در خرید و فروش شما را داریم.

 

گارانتى تک دیل چیست 

گارانتی تک دیل

جهت اطمینان طرفین در مامعله راه هاى مختلفى وجود دارد، بازار اینترنتى تک دیل در این جهت گارانتى تک دیل را براى خرید و فروش به صورت گزینه آنلاین قرار داده است. فروشندگان با آنلاین نمودن گزینه دریافت وجه از گارانتى تک دیل برخوردار مى شوید، تک دیل گارانتى به این صورت مى باشد که بعد از زمان مزایده یا خرید فورى (مزایده پلاس) در صورت تایید طرفین براى انجام معامله ، برنده (خریدار ) جهت خرید مبلغ خرید کالا را آنلاین پرداخت مى نماید، که به صورت تا تحویل امانت نزد تک دیل مى ماند، که بعد از تأیید خریدار مبلغ بلافاصله به حساب فروشنده واریز مى شود و اگر مشکلى پیش بیاید چت سه نفر تک دیل بین خریدار ، مشترى و تک دیل براى بررسى و حل سریع مشکل در سایت تک ایجاد شده و طرفین مى توانند مدارک خود را ارائه دهند.

 

چگونه فروشگاه خود را در تک دیل راه اندازى کنید

بازار آنلاین تک دیل

در سایت تک دیل کاربران مى توانند پروفایل شخصى خود را داشته باشند و با عمومى کردن پروفایل شخصى خود فروشگاه آنلاین خود را در تک دیل راه اندازى نمایند. پروفایل شخصى در  تک دیل بازاریابى بهترى را براى فروشندگان و خرید آسان تر  براى خریدار و همچنین ارتباط بین کاربران تک دیل را فراهم مى نماید.

_ پروفایل شخصى در تک دیل مانند فروشگاه شخصى براى هر فرد عمل مى کند. 

_ با عمومى کردن پروفایل شخصى خود مى تواند، محصولات و اجناس مختلف خود را جهت فروش ارائه دهد.

_ خریداران با رجوع به پرفایل شما مى توانند تمامى اجناس و محصولاتى که در تک دیل براى فروش عرضه مى کنید را جهت خرید مشاهده نمایند.

_ خریداران با دنبال کردن فروشندگان محبوب شان مى توانند از  مزایده هاى جارى آنها همیشه جهت خرید آگاه شوند.

_ شرکت در مزایده ها (بید) و  برگزارى مزایده در سایت تک به صورت رایگان مى باشد.

همچنین شما می توانید با مطالعه مطلب فروش اجناس دست دوم از تمام موارد نیاز در فروش بهتر کالاهای دسته دوم باخبر شوید

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب