× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۷,۰۹,۰۳
2256

خرید و فروش در مزایده (حراج) هیجان انگیز و جالب مى باشد. در هنگام خرید و فروش در مزایده های آنلاین، به ویژه در دنیای سریع تجارت الکترونیکی، طیف زیادی از اجناس و محصولات براى عرضه موجود مى باشد. اگر شما در این زمینه تجربه اى ندارید  و  برای اولین بار در مزایده آنلاین شرکت مى کنید، بهتر به چند نکته که مى توانید ، در زمینه خرید و فروش بهتر  به شما کمک نمایید توجه نمایید.

 

١ . هنگامى که قصد برگزارى مزایده براى اجناس یا محصولات خود دارید، تحقیقات کاملى در مورد کالاى خود انجام دهید تا بتوانید مشخات فنى بهترى و اطلاعات کاملى جهت بازاریابى کالاى خود 

ارائه نمایید، که سبب جذب و اعتماد مشتریان (خریدارن) بیشترى شوید.

٢. مزایده روش بسیار جالب جهت جذب مشترى و بازاریابى مى باشد، که ایجاد انگیزه براى رقابت کالا مى نمایید.

٣.در مزایده هنگامى که قیمت را از پایین ترین مبلغ براى آغاز مزایده انتخاب نمایید ، باعث مى شود افراد بیشتر جهت خرید کالاى شما در مزایده شرکت نمایند. این یکى از بهترین روش هاى برگزاراى مزایده مى باشد که طى تحقیقات جهانى نشان داده شده که کم ترین مبالغ براى شروع با بهترین مبلغ به فروش رسیده.

٤.سعى کنید براى بازاریابى بهتر و جذب خریدار عکس واضح و باکیفیت بالایى از کالاى خود بگذارید.

٥.درباره قیمت کالاى خود تحیق نمایید تا از قیمت واقعى آن  آگاه باشید.

٦. زمان و مدت برگزارى مزایده بسیار مهم مى باشد، اگر  زمان مزایده شما تمام شده و براى کالاى شما قیمت خوبى پیشنهاد شده ، توجه نمایید اگر پى در پى اقدام به تمدید زمان مزایده نمایید باعث عدم اعتماد و حتى انصراف خریدار مى شود. 

٧.مکان و محدودى تحویل کالا را حتماً مشخص نمایید و توضیحات کاملى جهت اطمینان خاطر شرکت کنندکان جهت خرید درج نمایید.

٨.برگذارى مزایده با تک دیل گارانتى که به صورت آنلاین مى باشد، مزیت زیادى براى طرفین معامعله دارد. بعد از فروش کالا خریدار به صورت آنلاین وجه را پرداخت مى نماید، که تا تحویل توسط خریدار نزد تک دیل به صورت امانت باقى مى باشد و بلافاصله بعد از تایید خریدار به حساب فروشند واریز  مى شود و در صورت هرگونه مشکلى از جانب طرفین براى پشتیبانى و حل مشکل چت تک دیل به صورت ٣ نفره (خریدار ، فروشنده و تک دیل) فعال مى باشد تا به سرعت رسیدگى شود.

 

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب