× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۷,۰۸,۰۷
3438

اگر قصد دارید خانه و ملک خود را سریع بفروشید، مزایده (حراج) گزینه ایده آل برای شما هست.

زمانی که شما نیاز سریع به فروش اموال خود به بهترین قیمت دارید مزایده بهترین گزینه مى باشد.

فروش خانه و املاک از طریق مزایده  پرطرفدارترین و محبوب ترین روش  برای کسانی که مایل به دستیابی به فروش املاک خود به بهترین قیمت در کمترین زمان مى باشند. روش فروش اجناس و املاک از طریق مزایده  برای صدها سال باب بوده و تصور می شود از قرن هفدهم و هجدهم میلادى فروش به روش مزایده رایج  شده است.

براى فروش در مزایده نیاز به بینش و درک صحیح از  روند مزایده و همچنین بازاریابى مى باشید،  تا با مدیریت صحیح اموال خود را با موفقیت به فروش رسانید.

مزایده فرآیند خرید و فروش کالاها یا املاک مى باشد که خریداران برای خرید ارائه پیشنهاد قیمت می دهند. بعد از دریافت پیشنهادات و اتمام  زمان مزایده ،  به هر کسی که بالاترین مبلغ را می پردازد فروخته می شود. مزایده ها معمولاً با قیمت صعودی شروع می شوند و داوطلبان به طور آشکار با یکدیگر براى خرید رقابت مى کنند و هر پیشنهاد بعدی باید بالاتر از قبل باشد. مزایده  برای فروش سریع طیف وسیعی از کالاها، از جمله اتومبیل، عتیقه جات، جواهرات، آثار هنرى ، دام و ملک معمول است که هم به صورت نو یا کارکرده (دست دوم) مى توانند باشند.

صاحبان خانه که عموماً به دنبال فروش خانه به صورت سریع هستند و مهمتر از همه خواستار  فروش به بهترین قیمت هستند ، اغلب نشان  داده شده  که فروش ملک  در مزایده می تواند یک راه حل مناسب باشد. به محض این که مزایده شروع مى شود، خریدارن (متقاضیان) ملزم به پیشنهاد قیمت خود مى باشند.

یکى از مزایاى فروش اموال در حراج این مى باشد که می توانید اموال خود را به تعداد زیادی از خریداران عرضه نمایید و  خریداران بالقوه ایجاد مى شود که باعث مى گردد به زودی قیمت پایه  افزایش یابد، به ویژه هنگامی قیمت اولیه که توسط خریدار ارائه مى شود ، مناسب یا  کمتر از ارزش بازار باشد که سبب توجه و جذب مشترى و همچنین بازاریابى مى گردد و خریداران از فرصت خرید ملک به سرعت استفاده مى نمایند و با هم به رقابت براى خرید مى پردازند.

برگذار کنندگان حراج معمولاً درصدى از معامله را به عنوان حق کمسیون دریافت مى نمایند.

هزینه ها و روش ها برای بسیاری از خانه های حراجى  و سایت هاى مزایده به شیوه های مختلف  و همچنین درصد کمسیون متفاوت است.

 

مزایده املاک در سایت تک دیل

هنگامی که شما اموال خود را برای مزایده در سایت تک دیل  ارائه مى نمایید، اگر (فروشندگان) از قیمت کمترى را براى شروع مزایده ارائه دهید ، براى جذب مشترى و بازاریابى به مراتب بهتر جواب خواهید گرفت و همچنین ارائه مشخصات کامل ملک خود را درج نمایید و اما توجه کنید که آدرس کامل ملک خود قرار ندهید. تا قبل از پایان زمان مزاید اطلاعات مزایده گذار و خریدار در این سایت به صورت ناشناس مى باشد.

پس از اتمام زمان مزایده فروشنده مى تواند اگر به پیشنهاد قیمت مورد نظر خود رسید ،  با اتمام مزایده اطلاعات خریدار و فروشنده  در اختیار دو طرف قرار مى گیرد و سپس در صورت تایید دو طرف معامعله را انجام مى دهند یا براى کسب پیشنهاد قیمت بهتر مى توانید مزایده خود را تمدید نمایید.

 این تصمیم مالک  است که آیا ملک خود را با شرایط که مشترى ارائه مى نمایید به فروش برساند یا خیر. توجه نمایید سایت تک دیل تنها برگزار کننده مزایده ها مى باشد و هیچگونه دخالت در معامله نمى نمایید. تمامى خدماتى هم اکنون در سایت تک دیل ارائه مى شود به صورت رایگان است.

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب