× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۴۰۰,۱۲,۱۷
1893

آشنایی با پارت الکتریک؛ دارنده‌ی کامل‌ترین طیف محصولات الکتریکی در سایت تک دیل به تحلیل آن می پردازیم.

اگر می‌خواهید متوجه وابستگی انسان امروز به وسایل الکتریکی شوید، یک لحظه خود را تصور کنید که سر کلاس آنلاین شارژ لپ تاپتان تمام شده و به دنبال پریز هستید. 
بازار محصولات الکتریکی دارای تولید‌کنندگان داخلی و خارجی فراوانی است که با توجه به تقاضای بازار و سلیقه‌ی افراد محصولات متنوعی را روانه‌ی بازار می‌کنند و از نظر مواد اولیه مورد استفاده، ایمنی، استحکام، کیفیت، قیمت، طراحی و ظاهر در رقابت با یکدیگر هستند. 
شاید برایتان پیش آمده که که هنگام جستجو برای خرید کلید و پریز زیبا و مناسب، با برند پارت الکتریک مواجه شده باشید. اما پارت الکتریک تنها به تولید کلید و پریز نمی‌پردازد و سبد محصولات الکتریکی آن بسیار گسترده است. البته تنوع محصولات باعث نشده تا پارت الکتریک از نظر مدل و طرح عقب بماند و هر محصول را در مدل‌ها و طرح‌های متنوعی تولید می‌کند. 
محصولات الکتریکی نیز مانند سایر محصولات تولید‌کنندگان خارجی زیادی دارد که در کنار کیفیت خوب، قیمت بالایی هم دارند اما برند پارت الکتریک در کنار استفاده از مواد مرغوب برای تولید دارای قیمت مناسب‌تری است و موفقیت این برند در صادرات کالا‌هایش نشان دهنده‌ی کیفیت محصولات این شرکت می‌باشد. ما در این مقاله قصد معرفی پارت الکتریک را به شما را داریم .

 

  

پارت الکتریک

 

  


شرکت پارت الکتریک در سال ۱۳۶۴ فعالیت خود را شروع کرد و سپس با تکیه بر تجربه‌ی مهندسین و پرسنل خود و با حدود ربع قرن یا حدود ۳۶ سال سابقه‌ی درخشان به عنوان یک برند قابل اعتماد و اتکا در زمینه‌ی تولید قطعات الکتریکی شناخته شده است. 
برند پارت الکتریک با تلاش مداوم پرسنل و مهندسین خود در زنجیره‌ی تأمینی‌اش متشکل از ده‌ها کارگاه و کارخانه در زمینی به وسعت ۱۰۰۰۰ متر به همراه شبکه فروش مویرگی در خاورمیانه، توانسته است در این سال‌ها پیشرفت چشم‌گیری داشته باشد و میلیون‌ها کالای خود را توسط بیشتر از ۳۰۰۰ توزیع‌کننده‌ی کوچک و بزرگ به صورت سالیانه در داخل و خارج کشور به فروش می‌رساند. 
 


موفقیت‌های پارت الکتریک

 

 


برند پارت الکتریک لوح طلایی بهترین واحد کیفی در سال‌های ۹۱ و ۹۲ و به عنوان برترین تولید‌کننده در ایران تندیس طلایی واحد نمونه کیفی در سال ۹۸ را دریافت نمود. 

موقعیت ملی
در طول ربع قرن شرکت پارت الکتریک با تأکید بر دوام و کیفیت محصولات به عنوان یک برند ملی شناخته شده و وظیفه‌ی تنظیم بازار و مقاومت در برابر حضور رقبای خارجی در بازار ملی را نیز بر عهده داشته است. 

 

 

موقعیت جهانی
این برند با صادر کردن انواع محصولات خود به کشور‌های خاورمیانه از مطرح‌ترین شرکت‌های خاورمیانه در زمینه‌ی تولید محصولات الکتریکی است و امروز کالا‌های آن در سراسر کشور ایران و خاورمیانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

مشتریان

 

 
این برند با تنوع محصولات باعث ایجاد فضایی خاص جهت رفاه، آرامش و انتخاب حرفه‌ای مشتریان خود شده است. 
گارانتی، ضمانت، زیبایی، گستردگی، تنوع محصولات، برخورد مناسب با مشتری و پشتیبانی حرفه‌ای، خرید قطعات الکتریکی از پارت الکتریک را به یک تجربه‌ی لذت بخش تبدیل کرده است. 
به علاوه جلب اعتماد مشتریان با گارانتی و ضمانت پارت الکتریک همراه با کیفیت و دوام محصولات، خریداران را به مشتریان و بازاریابان دائم پارت الکتریک تبدیل کرده است. 
به همین دلیل است که این شرکت از مطرح‌ترین شرکت‌های خاورمیانه در حوزه‌ی تولید محصولات الکتریکی می‌باشد. 



محصولات پارت الکتریک

محصولات پارت الکتریک

 

  
پات الکتریک علاوه بر این که به تولید انواع مختلفی از قطعات الکتریکی می‌پردازد هر کدام از محصولات آن در مدل‌های مختلف و تنوع رنگی وجود دارند که هر ماه بر تنوع آن‌ها افزوده می‌شود. با توجه به طراحی و رنگ اتاق و کاربرد اتاق مشتریان می‌توانند یک انتخاب حرفه‌ای داشته باشند تا هم محصول با کیفیتی خریده باشند و هم به زیبایی محل زندگیشان بیفزایند. 
محصولات الکتریکی مورد استفاده در منازل و ادارات علارفم کوچکی می‌توانند از اجزای تأثیر‌گذار در دکوراسیون باشند. تولیدات پارت الکتریک با طراحی شیک و متنوعی که دارند برای هر دکوراسیونی مناسب هستند. 
محصولات پارت الکتریک در جنس‌های مختلف تولید می‌شوند. به عنوان مثال کلید و پریز‌های آن در جنس‌های متفاوت از پلی کربنات تا سرامیک و پلی آمید در مدل‌های متنوع تابش، مهتاب، شهاب، آذین، پارت، برکه، آرا و آسمان ساخته می‌شوند که هر کدام نظر طراحی و ظاهر هم داراری گونه‌های مختلف ارت دار، بدون ارت، محافظ دار، با قفل کودک، معمولی، بارانی، صنعتی، تک فاز، سه فاز، مدل‌های نصب متفاوت روکار و توکار هستند که برای هر نوع استفاده‌ای در ادارات، منازل و مکان‌های صنعتی مناسب هستند و با توجه به استاندارد و کاربردی که دارند برای استفاده در مکان مورد نظر انتخاب می‌شوند.کلید و پریز‌های بارانی با درجه حفاظت IPP۴۴ برای مقاومت در برابر پاشش آب و رطوبت مخصوص مکان‌هایی همانند بالکن، حیاط و پشت بام طراحی و تولید شده‌اند. به دلیل همین کیفیت و تنوعات است که برند پارت الکتریک به عنوان مطرح‌ترین شرکت تولید‌کننده‌ی کلید و پریز در ایران و خاورمیانه شناخته شده است. 
بیشتر از ۵۲۰ قلم از انواع مختلف محصولات الکتریکی در کاربرد‌ها، استاندارد‌ها و مدل‌های مختلف توسط شرکت پارت الکتریک تولید و عرضه می‌شود که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. 
 

سوکت های صنعتی پارت الکتریک

 

سوکت های صنعتی پارت الکتریک

 
سوکت‌های صنعتی چند شاخه با طرح‌های خاص و مدل‌های مختلف سیار و ثابت برای کاربرد‌های بی‌شماری در دو جنس آلومینیومی و پلاستیکی توسط این شرکت تولید و عرضه شده است. 
 

محافظ های برق 

محافظ های برق پارت الکتریک

  

 
پارت الکتریک در زمینه‌ی تولید انواع محافظ موفق عمل کرده است و محافظ‌های نوسانات برق و ولتاژ را برای وسایل مختلف خانه از جمله کامپیوتر، یخچال، کولر و پشت کنتوری با مغزی سرامیک و امنیت بالا تولید می‌کند که از ضمانت ویژه‌ی پارت الکتریک برای تعویض برخوردار هستند. تمامی این محافظ‌ها مقاوم در برابر گرد و غبار و رطوبت بوده و دارای محافظ داخلی هستند. محافظ‌های ولتاژی به صورت دیجیتال و با قابلیت‌های زیادی عرضه می‌شوند. 
محافظ‌های پشت کنتوری یا منزل پارت الکتریک برای محافظت از تمامی وسایل برقی منزل استفاده می‌شود البته به شرطی که مصرف برق مجموع وسایل متصل با آن از ۳۰ آمپر بالاتر نرود. 
 

ترمینال های پارت الکتریک

 

 
ترمینال‌های ریلی صنعتی عرضه شده توسط این شرکت به دو صورت دردار و بدون در و در توان‌های مختلف ۱۰ آمپر، ۱۶ آمپر و غیره موجود هستند که از دو جنس باکالیتی و پلاستیکی ساخته می‌شوند. 
 

هواکش
هواکش‌ های  پارت الکتریک با تعداد پره‌ های مناسب و هوادهی خوب ساخته شده ‌اند و مناسب مکان هایی مانند سرویس بهداشتی، آشپزخانه، اماکن اداری تجاری، انبار، فروشگاه، رستوران، پارکینگ و کابین می باشند. هواکش ‌ها در سایز ‌های مختلف ۱۰، ۱۲، ۱۵ موجود هستند که با توجه به مکان مورد نظر انتخاب می‌شوند. 
هواکش‌ های خانگی و لوله ‌ای برند پارت الکتریک از جنس پلاستیک بوده و در برابر گرد و غبار مقاوم هستند. می توان این هواکش ها را بر روی دیوار، سقف، پنجره و خارج لوله نصب کرد.
 

سرپیچ های لامپ

 

 
سرپیچ‌های پارت الکتریک در جنس‌های مختلف پلاستیک، سرامیک و برنج در بازار عرضه می‌شوند که جنس سرامیک آن در مواردی که لامپ در فضای بسته‌ی حباب قرار می‌گیرد برای اطمینان از عدم بروز اتصالی، آسیب جدی و ذوب نشدن کاربردی است. 


علاوه بر این موارد انواع هواکش، انواع رک، رابط و چند راهی، سیم سیار، چند خانه‌های صنعتی و خانگی با قفل کودک، آنتن، کلید‌های دستگاهی یک پل، دو پل، سه پل و غیره همه در مدل‌ها و طرح‌های مختلف با گرفتن مشاوره از طراحان داخلی توسط این شرکت تولید شده تا سلیقه‌ی تمامی مشتریان را مدنظر قرار دهد. 
علاوه بر این تنوع که منجر شده است پارت الکتریک کامل‌ترین سبد تولیدات محصولات الکتریکی را دارا باشد، به کیفیت، دوام و ایمنی محصولات نیز می‌پردازد که در ادامه این موارد را نیز بررسی می‌کنیم. 

کیفیت محصولات

کلید و پریز های پارت الکتریک

  
شرکت پارت الکتریک، نماد کیفیت و امنیت، به منظور افزایش کیفیت محصولات خود پیشتاز تولید کلید و پریز‌های با مغزی سرامیک شده است. پارت الکتریک اولین تولید‌کننده‌ی محصولات با مغزی سرامیکی در خاورمیانه است زیرا سرامیک با توجه به افزایش مقاومت محصول در برابر متغیر‌های محیطی مانند دما و رطوبت، امنیت بالایی را در برابر مخاطرات ارائه می‌دهد و برای استفاده در منازل و توسط وسایل برقی پرمصرف توصیه می‌شوند. 
محصولات پارت الکتریک علاوه بر این که دارای استاندار‌های IOS ۹۰۰۱ و IOS ۱۷۰۲۵ هستند در آزمایشگاه‌های تخصصی داخل کشور نیز تست کیفیت می‌شوند. این عوامل باعث شدند تا پارت الکتریک سطح کیفی تولیدات خود را به ۴. ۹۳ سیگما برساند که همین موضوع بیانگر کیفیت بالای محصولات این شرکت است. 
طبیعی است که شرکتی با این نام و آوازه دارای محصولاتی باکیفیت و دوام طولانی است که اعتماد را جلب می‌کند. 


کنترل کیفیت

کنترل کیفیت

 
کارخانه‌ی پارت الکتریک اقدام به راه‌اندازی آزمایشگاه کنترل کیفیت، آزمایشگاه همکار سازمان ملی و مجهزترین آزمایشگاه اکررودیته کرده است که توسط مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران به عنوان آزمایشگاه مرجع تعیین شده است. به همین دلیل از این آزمایشگاه که واقع در تهران می‌باشد برای آموزش پرسنل سایر سازمان‌ها و کنترل کیفیت محصولات آن‌ها استفاده می‌شود. بیش از ۲۰ سال است که که این شرکت بر بستر سیستم کیفی ایزو ۲۰۰۸-۹۰۰۱ مدیریت می‌شود. و در سال ۱۳۸۳ به عنوان واحد نمونه‌ی صنعتی، توسط مؤسسه‌ی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران تعیین گردید. 

ایمنی محصول

 

امینی لوازم الکتریکی

 

 
ایمنی در قطعات الکتریکی بسیار اهمیت دارد به خصوص در کلید و پریز‌ها که تماس مستقیم با جریان برق دارند. بنابراین بخش داخلی و خارجی آن‌ها باید طوری طراحی شود که در برابر جریان برق آسیب‌پذیر نباشند و منجر به جرقه زدن و آتش سوزی نشوند. 
پارت الکتریک اولین تولید‌کننده‌ی محصولات با مغزی سرامیکی در خاورمیانه است که با توجه به افزایش مقاومت محصول در برابر متغیر‌های محیطی مانند دما و رطوبت، امنیت بالایی را در برابر مخاطرات ارائه می‌دهند و برای استفاده در منازل و توسط وسایل پرمصرف توصیه می‌شوند. 
پارت الکتریک به تولید کلید و پریز‌های ارت دار و محافظ دار پرداخته است تا از خطر برق گرفتگی و خراب شدن زود هنگام جلوگیری کند. کلید و پریز‌های دردار پارت الکتریک برای استفاده‌ی ایمن در محیط‌های مرطوب ساخته شده‌اند. 
پریز‌های با قفل کودک یا محافظ دار نیز به صورتی طراحی شده‌اند تا تنها زمان ورود شئی مانند دو شاخه پلاستیک‌های آن کنار رود و به این صورت خطر برق گرفتگی کودکان به شدت کاهش یافته است. 
در سایر محصولات پارت الکتریک نیز همانند کلید و پریز‌هایش به ایمنی توجه شده است، زیرا امنیت مشتریان همواره دغدغه‌ی این برند بوده و برای تحقق آن‌ایده پردازی کرده است. به همین منظور کلیه‌ی محصولات این برند دارای استاندار و گارانتی محافظت و امنیت هستند. 

گارانتی و ضمانت

 

 
برند پارت الکتریک از طریق ضمانت نامه و خدمات پس از فروش محصولات خود را تضمین کرده است. 
هر یک از محصولات این برند دوره زمانی معینی را برای گارانتی به عنوان تعهد پارت الکتریک بر کارکرد درست کالا و تضمینی برای مونتاژ، مکانیزم قطعات و طراحی آن دارا می‌باشد که مدت زمان این دوره بر روی جعبه‌ی کالا و کارت گارانتی آن یادداشت شده است. در صورت بروز مشکل مشتریان می‌توانند با در دست داشتن این کارت گارانتی درون محصول، نوسان برق خود و محافظ ولتاژی که به دلیل نوسان شدید ولتاژ از مدار خارج شده است به فروشگاه لوازم الکتریکی نزدیک محل سکونت خود که نمایندگی برند پارت الکتریک را دارا می‌باشد مراجعه کرده و یک عدد محافظ نو تحویل بگیرند. 

استاندارد‌ها محصولات پارت الکتریک

 

 
این شرکت استاندارد‌های ملی را کسب کرده تا بتواند به تولید محصولات خود بپردازد و علاوه بر آن دارای گواهینامه‌ی کیفیت اروپا (CE) است که مهر تأییدی بر کیفیت و مرغوبیت محصولات پارت الکتریک می باشد

خرید اینترنتی از تک دیل

خرید لوازم الکتریکی از تک دیل

  

گارانتی و اعتماد، زیبایی، دوام و ایمنی از ملاک‌های مدنظر خریداران محصولات الکتریکی است که شرکت پارت الکتریک همه‌ی این ویژگی‌ها را در محصولات خود دارا می‌باشد. شما می‌توانید با انتخاب پارت الکتریک منزل خود را با مدرن‌ترین مدل محصولات الکتریکی آراسته کنید. 
امروزه تعداد فروشگاه‌های اینترنتی دائماً در حال افزایش است و اکثر مردم به سمت خرید اینترنتی روی آورده‌اند. تک دیل یکی از سایت‌های فروشگاهی موفق است که با اطمینان می‌توانید محصولات پارت الکتریک را از این سایت سفارش دهید و از کیفیت آن لذت ببرید. 
با توجه به گارانتی و ضمانت پارت الکتریک با خیالی آسوده می‌توانید محصولاتش را انتخاب کنید. 

لینک خرید محصولات پارت الکتریک از تک دیل

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب