× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۷,۰۷,۱۶
4634

هنگامی که شما مزایای خرید و فروش آنلاین را با کسب و کارهای خرده فروشی سنتی مقایسه کنید و با در نظر گرفتن امکاناتى که اینترنت در اختیار کاربران قرار مى دهد ، به سرعت متوجه می شود که چرا امروزه خرید و فروش آنلاین درصد زیادی از این بازار را در جهان به خود اختصاص داده  و همچنین مشاهده خواهید کرد که در کشورهاى مختلفى از جهان ، بسیاری از افراد خرید و فروش اینترنتى را براى کسب درآمد بیشتر یا به عنوان شغل دوم انتخاب نموده اند.

در عصر دیجیتال به طور فزاینده ای  کانال های بسیاری برای خرید و فروش آنلاین در سراسر جهان موجود مى باشد و امروزه درصد بالاى از افراد از اینترنت براى کسب در آمد بیشتر از طریق فروشگاهاى اینترنتى براى خرید و فروش اجناس و محصولات استفاده مى نمایند. فروش آنلاین محصول به شما امکان می دهد به مخاطبین گسترده تر و  مشتریان جدید دسترسی داشته باشید. نه تنها اینترنت باعث شده است که فروش محصولات در بازار جهانی با استفاده از  فروشگاه هاى اینترنتی ، وب سایت های تجارت الکترونیک و پست الکترونیکی آسان تر شود، بلکه تعداد محصولات بیشرى در تنوع  بسیار بالایى را در اختیار خریداران قرار مى دهد و در ضمن می تواند به قیمت مناسب ترى از طریق خرید مستقیم  اجناس مورد نیاز خود را تهیه نمایید  و در ضمن با فروش مجدد آن کسب در آمد و سود کنید. 

شکی در مورد آن وجود ندارد که اجناسى زیادی وجود دارند، که مورد استفاده قرار نمى گیرند و در گوشه کمد و یا انبارى در حال فرسوده شدن مى باشن. چرا اجناسى  قدیمی و یا اجناسى  که دیگر به آنها نیازى نداریم را جمع آوری کنیم در صورتى که برخی از آن ها را مى توانیم به  پول تبدیل کنیم ، حتى با این کار به محیط زیست هم کمک مى کنیم و همچنین اجناسى را که نیاز نداریم را در اختیار کاربران دیگر و اشخاصى که خواستار آن مى باشند قرار مى دهیم. 

 اگر قصد دارید اجناس خود را به بهترین قیمت و بالاترین پیشنهاد به فروش برسانید، فروش اجناس از طریق مزایده بهترین روش مى باشد .

در این جا مى خواهیم  یک بررسى کلی در جهت  روش بهتر و پویاترى براى فروش محصولات و اجناس در سایت تک دیل (Takdeal) بپردازیم. 

 

١ . اگر شما قصد دارید اجناس خود را به بهترین قیمت و پیشنهاد به فروش برسانید، قطعاً مزایده بهترین روش مى باشد. یک قاعده خوب براى تشخیص اجناسى که دیگر به آن نیاز ندارید ، مى تواند بر این اساس باشد. از اجناسى که در طى دو سال یا بیش از آن مورد استفاده قرار نگرفتن ، فهرستى فراهم نمایید.  سپس مى توانید به بررسى و ارزیابى دارایى هاى غیر قابل استفاده خود بپردازید و حتى با فروش آنها سرمایه نقدى براى کسب و کار خود ایجاد نماید.

 

٣ . بازاریابی محتوا و عکس یکى دیگر از روش هاى جذب مشترى است، شما مى توانید با عکس با کیفیت بالا و همچنین با ارائه جزئیات کاملى از اجناس که براى فروش عرضه مى نمایید، که باعث جلب اعتماد و همچنین توجه تعداد بیشترى از خریدارن (کاربران) به دست آوردید.

 

٤ . در سایت تک دیل سقف قیمتى براى  فروش محصول و اجناس شما وجود ندارد. اما توجه کنید، از همان ابتدا قیمت گذارى شما براى شروع مزایده  در جذب مشترى و بازاریابى بسیار مهم است .  در این روش مزایده اگر فروشندگان  براى شروع مزایده مبلغ کمترى را براى قیمت پایه (مبداء) قرار دهند موفق تر خواهند بود. زیرا مشتریان بیشتر خواستار محصول شما خواهند شد و پشنهادهاى بالاترى را از مبلغ قبلى براى رقابت و خرید ارائه خواهند داد ، حتى ممکن است پیشنهاد نهایى از قیمت مد نظر شما هم بیشتر باشد . هنگامى که مى خواهید قیمت شروع را براى اجناس خود در نظر بگیرد، خود را جاى خریدار و مشترى قرار دهید. قیمت اولیه بهتر است  به صورتى باشد ، که باعث جلب مشترى براى  فروش شود. در بعضى موارد متاسفانه فروشندگان رقم بسیار بالایى را براى فروش اجناس خود ارائه مى دهند ، که حتى رقمى بالاترى از ارزش واقعى آن مى باشد. 

 

٥ . فروشندگان اگر در پایان مزایده  به مبلغ مورد نظر خود رسیده بودید مى توانید اجناس خود را به فروش رسانید و اگر به مبلغ مد نظر خود نرسیدند،  مى توانید در پایان زمان مزایده خود را  براى پیشنهاد بالاتر و بهتر تمدید نماید.

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب