× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۷,۱۰,۰۹
2729

هدفون بى سیم گوگل Google Pixel Bud که اخیراً معرفى شده، به اضافه برخی از ویژگى هاى هدفون هاى بی سیم اولیه داراى ویژگی های هوشمند بسیار جالبى مى باشد از جمله قابلیت ترجمه ٤٠ زبان مختلف تنها با فشار یک دکمه را دارا مى باشند. 

 

براى آشنایى با هدفون Pixel Buds با برسى قابلیت هاى ابتداى آن شروع میکنیم، بسیار سبک و راحت است و دو سر هدفون توسط کابل کوتاهی به هم متصل می باشند، که پشت گردن قرار مى گرد، اما ویژگى منحصر به فرد این نوع هدفون دسترسى به دستیار صوتی هوشمند گول (Google Assistant) است و داراى قابلیت ترجمه همزمان آن مى باشد.

 

 هدفون گوگل  Pixel Bud از طریق بلوتوث به تمامى گوشی هوشمند متصل می شوند، که  کیفیت صداى بسیار بالایى دارد و این هدفون با اکثر گوشى هاى هوشمند مدرن داراى سیستم عامل ها اندروید ٥ (Android 5) یا بالاتر و یا  iOS 10.0 یا بالاتر برای بهره مندى از امکانات ساده مانند شنیدن موسیقی سازگار هستند،  اما تنها گوشى هاى گوگل پیکسل ها (Google Pixel) براى استفاده از ویژگى خاص (مترجمه) آن هماهنگ است و قادر است از قابلیت خاص آن استفاده نماید، که برای استفاده از دستیار هوشمند گوگل (Google Assistant) نیاز به سیستم عامل اندروید ٦ (Android 6.0) یا بالاتر دارید و همچنین احتیاج به اتصال به اینترنت ، آخرین نسخه‌ی موجود از اپلیکشن گوگل (Goolge App) و یک حساب کاربرى گوگل مى باشد.

 

در سمت راست  هدفون یک صفحه لمسی (تاچی) قرار دارد که قابلیت پاسخ به تماس‌ها ، ارسال پیامک، پخش موسیقی، تغییر آهنگ و تنظیم صدا را دارد، که با لمس آن دستیار صوتی هوشمند گوگل  فعال مى شود و همچنین هدفون Pixel Buds قادر است تا تمامی هشدارها و پیام‌ها را بخواند، که براى خواندن تنها لازم است که بعد از شنیدن صدای هشدار روی صفحه لمسى هدفون دوبار ضربه بزنید. 

 

ترجمه همزمان هدفون  Pixel Buds  به دلیل فعال سازى اپراتور  مترجم گوگل (Google Translate) بر روى گوشى مى باشد. هنگامی که هدفون  Pixel Buds را به گوشی پیگسل خود متصل می کنید (مترجمه فقط در پیکسل ها قابل دسترسی است) با ضربه زدن به ایرباد (earbud) سمت راست ضربه مترجمه فعال مى شود.

 

در این هدفون از باتری ١٢٠ میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده، که با هر بار شارژ قابلیت ٥ ساعت استفاده را دارد. همچنین در جعبه این هدفون یک باترى ٦٢٠ میلى ساعت قرار دارد، که امکان استفاده تا ٢٤ ساعت را فراهم مى نماید و از کابل USB-C برای شارژ هدفون استفاده مى شود.

 

 

 

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب