× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۴۰۰,۱۲,۲۰
2792

در این مقاله به صورت جامع به برسی برند آروا و محصولات تولیدی شرکت ابزار آروا می پردازیم و سعی می کنیم تمام جوانب این برند و محصولات مختلفی را که شامل می شود به شما معرفی نماییم تا بابی باشد برای آشنای کامل شما مخاطبین عزیز با این برند بزرگ تولید کننده ی ابزار در کشور.

 

 


 

ابزارآلات خانگی و صنعتی


امروزه از ابزار‌های پیچیده‌ی صنعتی در خانه و محل کار خود برای تعمیرات و تولید استفاده می‌کنیم. ابزارآلات در کنار نیروی انسانی از ملزومات کار است و بدون آن‌ها عملاً فرایند تولید و تعمیرات به شکل امروزی شکل نخواهد گرفت. 



شرکت آروا؛ بهترین برند ابزار در ایران


شرکت آروا، اولین کارخانه‌ی تولید ابزار آلات صنعتی و خانگی در کشور، نه تنها یک تولید‌کننده بلکه یک شرکت کارآفرین است که با بررسی وضعیت ابزارآلات صنعتی در بازار کشور، اقدام به تأسیس کارخانه‌ای در راستای افزایش تولید ملی و اشتغال زایی کرده است که به صادرات ابزا آلات خود نیز می‌پردازد. 
 


سابقه‌ی شرکت آروا


گرچه آروا تولیدات خود را از سال ۱۳۹۳ شروع کرده است اما ابزارآلات آن نتیجه‌ی بیش از ۳۰ سال تجربه، تلاش و زحمت شبانه روزی پرسنل این شرکت و جوانان با استعداد ایرانی با هدف خودکفایی کشور در زمینه‌ی تولید ابزارآلات صنعتی کشور می‌باشد.

این شرکت تنها به تولید چند نوع کالا اکتفا نکرده و برای رفع نیاز‌های مختلف مشتریان خود ابزارآلات صنعتی متعددی را طراحی و روانه‌ی بازار کرده است. 
تا حدودی به این هدف خود نیز رسیده‌اند. اتو‌های لوله سبز، اینورتر‌های جوشکاری ۲۰۰، ۲۸۰ آمپر، ۲۵۰، ۲۲۰ و ۲۰۰ C به طور کامل در داخل کشور تولید و حتی به خارج از کشور نیز صادر خواهند شد. 

 


 


 

 

فعالیت‌های شرکت آروا


آروا تنها به مرحله‌ی تولید ابزارآلات اکتفا نکرده است. بلکه در دسته‌های متعدد مربوط به ابزارآلات نیز به فعالیت می‌پردازد. دسته‌ی خدمات پس از فروش آن که کاملاً تضمین شده و مطرح است.

مشاوره خرید ابزار و واحد‌های فروش، شوروم، انبار و تست محصول در مرکز بازار ابزار تهران از طریق کار کردن با ابزار از جمله ۱۱ دسته‌ای است که آروا در آن‌ها نیز نقش آفرینی می‌کند. 

 


افزایش گستره‌ی تولیدات شرکت آروا


پس از موفقیت در زمینه‌ی تولید اینورتر‌های با کیفیت، آروا تصمیم به ادامه‌ی فعالیت خود در زمینه‌ی دستگاه‌های برقی و شارژی روی آورد و به مرور زمان با ساخت ابزار‌های برقی در مدل‌ها و کاربرد‌های گوناگون گستره‌ی فعالیت خود را افزایش داد. 

 


واردات شرکت آروا


در زمینه‌ی واردات نیز آورا از بزرگ‌ترین وارد‌کننده‌های این حوزه است. برای تولید برخی از محصولات آروا نیاز به واردات قطعات مورد نیاز از سایر کشور‌ها می‌باشد. در ادامه از این قطعات برای تولید ابزارآلات خود استفاده می‌کند. 

 

 

 


 

 

نمایندگی‌های فروش شرکت آروا


برند آروا دارای نمایندگان فروش و خدمات در تمامی استان‌های کشور است. و تنها از طریق این نمایندگی‌های متعددی که در سراسر کشور دارد محصولات خود را به فروش می‌رساند.

 

 

موفقیت‌ها و افتخارات شرکت آروا


شرکت آروا اولین و تنها شرکتی است که در زمینه‌ی ابزار‌های جوش، برش و اینورتر‌ها در کشور تولید انجام می‌دهد و در این زمینه به عنوان یک برند ملی شناخته شده است.

این برند قصد دارد به زودی صادرات محصولات خود به کشور‌های دیگر را شروع کند. 
شرکت آروا همچینی به عنوان بزرگترین واردکننده‌ی ابزرآلات صنعتی به کشور می‌باشد. و در زمنیه‌ی صنعت ابزار عملکرد خوبی داشته است. 
از دیگر افتخارات این برند دریافت تندس طلایی رضایت‌مندی مشتری در سال ۱۳۹۹ می‌باشد. 

 

 


محصولات شرکت آروا

 

 

 


 

ابزارآلات صنعتی و خانگی تولیدی شرکت آروا برای امور مختلفی همچون تأسیساتی، کابینت‌سازی، مکانیکی و صافکاری، ساختمانی، سنگ کاری، باغبانی، نجاری و مبل‌سازی، تراشکاری، خانگی، تابلو و پنحره‌سازی، آهنگری و جوشکاری و الکتریکی ساخته می‌شوند. 
علاوه بر دسته‌بندی بالا که شما را برای پیدا کردن ابزار مناسبتان راهنمایی می‌کند. دسته‌بندی دیگری برای ابزارآلات آروا وجود دارد که شامل ۷ دسته‌ی زیر می‌شود.

هر کدام از دسته‌ها نیز خود شامل چندین زیردسته هستند. 

ابزارآلات ایمنی
ابزارآلات بادی
ابزارآلات برشی
ابزارآلات جوش
ابزارآلات دستی
ابزارآلات موتوری
متعلقات ابزار

در ادامه به معرفی برخی از ابزار‌های ساخته شده در کارخانه‌ی آروا می‌پردازیم. 



اینورتر جوشکاری و دستگاه جوش شرکت آروا


دستگاه جوش آروا در میزان آمپر و مدل‌های متنوعی برای کاربرد‌های کوچک و بزرگ هنری و صنعتی تولید می‌شوند. 
دستگاه جوش از محصولاتی است که صفر تا صد آن در داخل کشور طراحی و تولید می‌شود. عامل برتری دستگاه جوش آروا نسبت به سایر برند‌ها طراحی و معرفی اینورتر‌های جوشکاری است که باعث افزایش کارایی و کاهش مصرف انرژی این دستگاه‌ها شده است.

این کاهش مصرف انرژی موجب شده است تا جریان بالایی ایجاد شود و شخص جوشکار کنترل بیشتری بر تنظیم جریان ولتاژ از طریق پیچ جریان، با نگاه کردن به مقدار جریان بر روی صفحه نمایش داشته باشد. به علاوه استفاده از دستگاه‌های جوش را بر خلاف گذشته بدون این که از دسترس خارج شوند در منازل نیز ممکن کرده است. به طوری که این دستگاه‌های جوش قادر هستند به دو جریان مستقیم و متناوب متصل شوند. 

با وجود اینکه شرکت آروا به تولید محصولات متنوعی در مدل‌های مختلف اقدام کرده است اما در زمینه‌ی دستگاه جوش از آخرین فناوری‌های روز دنیا برای طراحی و ساخت استفاده می‌کند. به همین علت است که به کیفیت این محصول اعتماد ویژه‌ای دارد و برای آن گارانتی ۳۰ ماهه، خدمات پس از فروش ویژه و ابزار جایگزین در طی تعمیر قرار داده است.

این ضمانت از این جهت که محصول خریداری شده از پشتوانه‌ی محکمی برخوردار است و کار خریدار نیمه کاره نخواهد ماند، خیال مشتری را راحت می‌کند. 
 

 


اتو لوله سبز شرکت آروا


اتو لوله سبز از دیگر ابزارآلات دسته‌ی جوش آروا، ابزاری برای اتصال لوله‌های مدرن، بادوام و بهداشتی سبز است. امروزه در کار‌های تأسیساتی و لوله کشی ساختمان تمایل بیشتری به استفاده از این لوله‌ها دارند.

بنابراین کاربرد این محصول مربوط به امور لوله کشی می‌باشد. ساخت اتولوله سبز به گونه‌ای بوده است که سه لقمه به صورت همزمان می‌توانند بر روی راکت آن قرار بگیرند. اتولوله سبز دارای دسته ی ضد حرارت و نشکن از جنس پلی آمید می باشد. برای اینکه ابزار‌های داخلی دستگاه آسیب نبینند، یک هولدر عایق کاری شده راکت را از بدنه ی‌ آن جدا می‌کند.  

در آلیاژ باکیفیت در ساخت آن استفاده شده است تا دستگاه عمر طولانی‌تری داشته باشد. همچنین رنگ بدنه ی‌ دستگاه نیز پودری است تا ضد ضربه و ضد خش باشد.  

کار با این ابزار بسیار راحت می‌باشد زیرا طراحی آرگونومیک در ساخت آن رعایت شده و کاملاً ایمن می‌باشد. این محصول درای پایه متحرک نصب شده بر بدنه ی‌ آن می‌باشد. به علاوه پیچ تنظیم حرارت یا ترموستاتی که بر روی آن تعبیه شده است تنظیم میزان حرارت را هنگام کار برای کابر بسیار آسان نموده است.   

کیف فلزی محکم برای حمل و نقل و تمامی متعلقات مورد نیاز برای کار کردن با این دستگاه نیز همراه آن عرضه می‌شوند.
آروا فراید تولید و تعمیرات این محصول را نیز در ایران و در کارخانه‌ی خود به طور کامل انجام می‌دهد. 

 




از سایر ابزارآلاتی که آروا در زمینه‌ی ساخت آن‌ها فعالیت می‌کند به موارد زیر می‌توان اشاره کرد. 


منگنه کوب آروا
میخ کوب
انبر جوش و اتصال
دریل شارژی و برقی
پروفیل بر
دستگاه پولیش
بتن کن
انبر آرماتوربندی
ابزار ایمنیگونیای آهنگری
صفحه برش سنگ
دستگاه برش
فرز و مینی فرز، فرز آهنگری
اره زنجیری برقی
تیغ اره و کمان اره
پمپ باد (کمپرسور هوا)
باد پاش
درجه باد لاستیک
فیلتر دو قلو (رطوبت گیر)
اره موتوری و حاشیه زن
موتور برق
پیستوله برقی
پیستوله بادی
سشوار صنعتی
اره عمود بر و گرد بر
دستگاه دمنده و مکنده
کارواش دینامی
دستگاه پرس لوله

دستگاه جوشکارى


و... 
 


متعلقات ابزار شرکت آروا


آروا در کنار تولید ابزارآلات اصلی به طراحی و تولید بعضی از لوازم جانبی و متعلقات مربوط به این ابزارآلات نیز می‌پردازد. در صورت دسترسی نداشتن به این متعلقات، کار با ابزار اصلی ممکن نخواهد بود. این متعلقات در سه دسته‌ی زیر تولید می‌شوند. 
متعلقات ابزار برقی: اسپر‌گان کارواش، سر پیچ گوشتی قابل نصب بر روی دریل‌ها و شلنگ فشار قوی
متعلقات ابزار بادی: دنباله‌ی شلنگ خور، شلنگ فلزی و کوپلینگ
متعلقات ابزار جوش: نازل‌های برش و انواع لقمه‌های اتو لوله


برای نگهداری از ابزارآلات هنگام حمل و نقل و کار به محصولاتی نیاز است که آروا به تولید آن‌ها اقدام کرده است. شامل کیف ابزار، جعبه ابزار پلاستیکی و فلزی، جلیقه ابزار و غیره. 

 


 


 

 

ابزار‌های دستی شرکت آروا


آروا در زمینه‌ی تولید ابزار‌های دستی نیز فعالیت دارد. از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به انواع آچار فرانسه، بکس، ستاره‌ای، نردبان، کاتر، چراغ قوه و پروژکتور، انواع جک سوسماری، خرک، صافکاری و هیدرولیک، چکش دو شاخ، مهندسی و لاستیکی، فرچه سیمی، قیچی ورق بر، قیچی باغبانی، قیچی لوله بر، جرثقیل و پولیفت، گرمکن، کاردک، تلمبه پایی و دستی، برانکارد، جغجغه بادی، دم باریک، خار جمع کن، جعبه بکس، بکس بادی، انبر دست، انبر قفلی، انبر پرچ، سیم چین، تبر، تفنگ چسب حرارتی، متر لیزری، چرخ متر، گونیا، تراز لیزی، تراز بنایی و سایر ابزار‌های اندازه‌گیری و سایر ابزارآلات دستی مورد استفاده در صنایع اشاره کرد. 

تنوع محصولات تولیدی این کارخانه به قدری زیاد است که توضیح ویژگی تمامی آن‌ها در این مقاله نمی‌گنجد. 



 


 

تنوع محصولات شرکت آروا


آروا محصولات خود را در انواع مختلف دستی، برقی، موتوری، بادی، برشی، ایمنی، جوش و متعلقات ابزار‌ها تولید می‌کند. هر کدام از این دسته‌ها دارای زیر دسته و تعداد زیادی محصول تولیدی هستند. 
با وجود این دسته‌بندی، ابزار‌های هر کدام از زیر دسته‌ها در انواع مختلف دستی و بی‌سیم، خانگی و صنعتی، مدل‌های مختلف، برای کاربرد‌های مختلف، در سایز‌ها، جنس‌ها و منابع تغذیه‌ی مختلف تولید می‌شوند تا خریدار یک انتخاب حرفه‌ای داشته باشد که با کمک مشاورین آروا با سهولت انجام می‌پذیرد. 
این برند با افزایش کیفیت و تنوع محصولات خود در راستای رشد و شکوفایی اقتصاد کشور گام بر می‌دارد. 
گسترده بودن سبد محصولات آروا باعث شده تا تمامی ابزارآلات مورد نیازمان را بتوانیم از این شرکت با اطمینان از کیفیت آن‌ها خریداری کنیم و برند جایگزینی برای خرید ابزارآلات مورد نیاز ذهنمان را درگیر نکند. 

در ادامه‌ی مقاله مواردی که آروا در جهت کسب رضایت مشتریان در محصولات خود مورد توجه قرار داده است را بررسی می‌کنیم. 

 

 


کیفیت محصولات شرکت آروا


آروا از ابتدا با هدف ارائه‌ی با کیفیت‌ترین کالا، مطابق با استاندارد‌های بین‌المللی شروع به فعالیت کرده است و بیهوده نیست که این هدف بیش از ۳۰ سال به طول انجامیده است. 
آروا همواره تلاش کرده است تا مواد اولیه مورد استفاده برای ساخت محصولاتش از جنس مرغوب باشند. 
 


کیفیت سرپیک شرکت آروا


به همین منظور جنس مس و برنج را برای ساخت سرپیک‌های خود انتخاب کرده است تا در اثر کار زیاد به زودی مستهلک نشوند و از عمر بیشتری برخوردار باشند. 

 


 

 

 

 

کیفیت ابزار‌های برقی شرکت آروا


تمام ابزار‌های برقی ساخته شده در کارخانه‌ی آروا از موتور‌های قدرتمند با توان بالا برخوردار هستند. در ابزار‌های شارژی نیز از باتری‌های لیتیومی با عمر طولانی استفاده شده است.

سیم پیچی‌های استفاده شده در دستگاه‌های برقی آروا، دمای تا ۲۰۰ درجه‌ی سانتی گراد را نیز می‌توانند تحمل کنند و جنس آن‌ها صد در صد از مس است. اطراف موتور دستگاه‌های برقی برای مقاومت در برابر ضربه نخ‌بندی شده‌اند. 
اکثر ابزار‌های برقی به اندازه‌ی قدرتی که دارند وزن سبکی هم دارند و همین باعث حمل و نقل آسان آن‌ها است. دسته‌ی آن‌ها از لاستیک ضد عرق ساخته شده تا دست کاربر روی ان لیز نخورد.

پوسته‌ی سخت، محکم و ضد خش دارند و اصول ارگونومیک در ساخت آن‌ها رعایت شده است. دکمه و بلبرینگ‌ها تمامی آن‌ها ضد غبار بوده که طول عمر دستگاه را افزایش می‌دهد. 

 


کیفیت سشوار‌های صنعتی شرکت آروا


آروا سشوار‌های صنعتی خود را به سیستم‌های حفاظتی در برابر افزایش دما مجهز کرده است تا در زمان طولانی‌تری بتوان از آن‌ها استفاده کرد. 

 


کیفیت فرز‌های شرکت آروا


آروا دسته‌ی فرز‌های خود را به گونه‌ای طراحی کرده است که ضدلرزش و نرم باشند تا کمتر موجع به خستگی کاربر شوند. 

 


کیفیت دریل‌های شرکت آروا


بعضی از ابزار‌های برقی مانند دریل‌ها نیاز به تغییر سرعت در طول استفاده دارند بنابراین بر روی آن‌ها دیمری نصب شده تا به کمک آن بتوان سرعت دستگاه را کم و زیاد کرد. 

 

 

 

 


کنترل کیفیت ابزارآلات شرکت آروا


در نهایت برند آروا برای کنترل کیفیت کالا‌های خود، آن‌ها را در مرکز بازار ابزار تهران تست می‌کند تا از کیفیت و کارایی صحیح آن‌ها مطمئن شود. 

 

موارد ذکر شده تنها بخشی از تلاش‌های آروا برای بالا بردن کیفیت ابزار‌هایش با هدف کسب رضایت مشتریان می‌باشد.

 

 

 

ایمنی محصولات شرکت آروا


توجه به اصول ایمنی در هر شرایطی واجب است. هدف برند آروا نیز تنها کارآفرینی و کیفیت نبوده است بلکه ایمنی کاربران نیز از مهم‌ترین اولویت‌های این شرکت می‌باشد. به همین منظور سلامتی و امنیت مشتریانش را در هنگام طراحی و تولید ابزارآلات خود مدنظر قرار داده است. 

 


ایمنی دستگاه جوش شرکت آروا


چراغ هشدار دهنده‌ی موجود بر روی دستگاه‌های جوش این شرکت، جوشکار را از وضعیت غیر عادی دستگاه مطلع می‌کند. 
از آن جایی که کار با اینورتر خطرات خاص خود را دارد، انبر اتصال و انبرجوش‌های با کیفیتی که آروا عرضه می‌کند به منظور کاهش دغدغه هنگام استفاده از این دستگاه می‌باشد. 

 

 


 

 

 

ایمنی اتولوله‌های شرکت آروا


آروا در ساخت اتولوله‌های خود به گونه‌ای عمل کرده است که دسته‌ی این اتولوله‌ها گرما را به دستان مصرف‌کننده انتقال نمی‌دهند. همچنین در اتولوله‌ها از سیم‌های نسوز و مقاوم در برابر درجه حرارت راکت استفاده شده است. 

 


ایمنی اره‌های شرکت آروا


برای محافظت از دست استفاده‌کننده هنگام کار با اره عمود و گرد بر، محافظی بر روی دستگاه قرار داده شده است. 

 


ابزار آلات ایمنی شرکت آروا


همچنین برند آروا در دسته‌بندی ایمنی نیز به تولید لوازم محافظتی همچون دستکش ایمنی، عینک ایمنی، شیشه ماسک و ماسک جوشکاری می‌پردازد. در ساخت ابزا‌های ایمنی تمای اصول رعایت می‌شود و از مواد مرغوب در تولید آن‌ها اتسفاده شده است. 

 

 

 

 

 


خدمات شرکت آروا

 


مشاورین شرکت آروا


شرکت آروا به مشرتیان خود مشاوره خرید و تعمیر ابزارآلات می‌دهد. با کمک مشاورین آروا از قیمت‌ها مطلع شده و مناسب‌ترین ابزار از نظر نوع، مدل، اندازه و جنس را برای کار خود انتخاب خواهید کرد. 

 


تعمیرات شرکت آروا


آروا علاوه بر اینکه از اولین کارخانه‌ی تولیدات ابزار آلات در کشور می‌باشد در زمینه‌ی تعمیرات نیز به مشتریان خود خدمات عرضه می‌کند. مهندسین مجرب و باتجربه‌ی آروا با توجه به سابقه‌ای که در زمینه‌ی تولید ابزارآلات صنعتی دارند، تعمیرات برخی ابزار‌ها با برند‌های داخلی و خارجی موجود در بازار را در سریع‌ترین زمان ممکن و کیفیت بالا انجام می‌دهند.

از جمله‌ی این ابزار‌ها می‌توان به اینورتر‌های جوشکاری، اتو لوله سبز و همچنین طراحی و مونتاژ برد‌های SMD اشاره کرد. 

 

 

شرکت آروا محصول جایگزین می‌دهد


تحویل اینورتر جایگزین در زمان تحویل از دیگر خدماتی است که آروا در جهت کسب رضایت خاطر مشتریان در نظر گرفته است. 

 

 

عرضه‌ی لوازم جانبی همراه ابزار اصلی توسط شرکت آروا


آروا همراه ابزار اصلی برخی از متعلقات و لوازم جانبی مربوط به آن را نیز ارائه می‌دهد. به عنوان مثال همراه ابزار اتو لوله سبز، اقلام متر، قیچی لوله سبز، تراز بنایی، سری‌های گرم‌کننده‌ی لوله در سایز‌های مختلف و المنت اضافه نیز عرضه می‌شوند تا نیاز به ابزار دیگری برای کار با محصول نباشد و مشتری به راحتی از ابزار استفاده کند. 

 

 


 

 

 

پیک رایگان شرکت آروا


برای خرید محصول و بهره‌مندی از خدمات پس از فروش نیازی به مراجعه‌ی حضوری نیست پیک آروا به رایگان حمل و نقل محصول را انجام خواهد داد. 
برند آروا همواره می‌کوشد تا با توسعه و ارتقا کیفیت خدمات پیک، پس از فروش و پیش از فروش، رضایت خاطر و اعتماد مشتریان را افزایش دهد. 

 

 


مشتریان شرکت آروا


برند‌سازی موفق این شرکت، خدمات پس از فروش و مشاوره به خریداران سبب شده تا یک برند محبوب و قابل اعتماد بین مشتریان خود باشد. و خریداران را به مشتریان خود و بازاریابان کوچک تبدیل کرده است که همواره کیفیت محصولات این شرکت را بازگو می‌کنند.

به همین دلیل است هر جا صحبت از ابزار آلات صنعتی و خانگی است برند آروا را به خاطر می‌آوریم. خدماتی که آروا برای مشتریان خود عرضه می‌کند مزید بر علت شد تا این برند در سال ۱۳۹۹ بتواند تندیس طلایی رضایت‌مندی مشتری را از آن خود کند. 

 

 

 

 

گارانتی و ضمانت محصولات شرکت آروا


تمامی محصولات برند آروا دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند. 
آروا برای محصولاتی که در تولید آن‌ها به خودکفایی رسیده است، گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار حرفه‌ای و گسترده‌ای قرار داده که نشان دهنده‌ی اطمینان این شرکت به کیفیت و ایمنی محصولاتش می‌باشد. 

 

 

مدت گارانتی ابزارآلات شرکت آروا


آروا برای اینورتر‌های جوشکاری تولیدی خود ۳۰ ماه گارانتی بی‌قید و شرط در نظر گرفته است. ابزار‌های میخکوب و منگنه کوب بادی نیز به جهت کیفیت بالایی که دارند از گارانتی ۳۰ ماهه برخوردار هستند.

کارواش خانگی ۱۵ ماه گارانتی، اتو لوله کشی تولید داخل و لوازم برقی نیز دارای ۱۲ ماه گارانتی می‌باشند. 

 

 

 

 


خدمات مربوط با گارانتی شرکت آروا


با بروز هر مشکلی برای محصول، خریداران می‌توانند به هر تعداد باری که نیاز دارند با مراجعه به نمایندگی نزدیک به محل خود مبادرت به رفع مشکل، تعمیرات و تعویض محصول نمایند و از خدمات رایگان بهره‌مند شوند. 

 


تضمین تأمین قطعات شرکت آروا


برند آروا تأمین قطعات مورد نیاز محصول در صورت لزوم را تضمین کرده است. بنابراین برای تعمیر دستگاه شما در صورت لزوم تمامی قطعات یدکی در دسترس هستند. 

 


گارانتی تعویض شرکت آروا


در صورتی که تنها یک هفته از دستگاه خریداری شده‌ی شما گذشته است اما دستگاه خراب شده باشد، آروا دستگاه شما را با یک عدد نو تعویض می‌کند. 
برخی ابزار‌های دستی نیز از گارانتی تعویض برخوردار هستند. در صورتی که این ابزار‌ها در مدت زمان گارانتی خراب شوند با یک عدد مشابه تعویض می‌شوند. 

 

 


 

 

گارانتی تعمیر شرکت آروا


در صورتی که مشکلی برای ابزار‌های تولید شده از این برند پیش بیاید تکنسین‌های این شرکت تعمیر و تحویل ابزار‌های خریداری شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت به مشرتی را بر عهده دارند. یک محصول مشابه نیز به مشتری تحویل داده می‌شود تا در زمان تعمیر در فرآیند کار مشتری تأخیر به وجود نیاید. گارانتی محصول نیز پس از تعمیر به صورت خودکار تا ۳ ماه تمدید می‌شود. 

 

 


استاندارد‌های شرکت آروا


استاندارد‌های آروا شامل نشان ایمنی و استاندارد اروپا CE، نشان برتری کیفیت GS آلمان، استاندارد VED آلمان، نشان استاندارد ISO ۹۰۰۱، ISO ۱۴۰۰۱، ISO ۱۰۰۰۲ و OHSAS۱۸۰۰۱ می‌باشد. 

 

 


خرید اینترنتی ابزارآلات شرکت آروا از تک دیل

 


تک دیل برای سهولت دسترسی شما به ابزارآلات آروا، به فروش اینترنتی می‌پردازد تا ابزار اورجینال بدون عیب و نقص در کمترین زمان به دست شما برسد. از آن جایی که با خرید از تک دیل واسطه‌ها حذف می‌شوند، قیمت محصول قرون به صرفه خواهد بود. 
می‌توانید ابزارآلات آروا موجود در این سایت را مشاهده و پس از کسب اطلاعات از طریق خواندن محتوای محصول، آن‌ها را سفارش دهید.

ابزار مورد نظر بدون عیب و نقص و در کمترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. 
برای سفارش عمده کافی است با کارشناسان تک دیل تماس حاصل نمایید تا از مشاوره‌ی آن‌ها برای انتخاب و انجام بهترین خرید بهره ببرید.

 

لینک خرید محصولات اروا در تک دیل

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب