کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری تک دیلحساب کاربری
۱۴۰۰,۰۳,۰۴
308

فروشگاه داشتن در اینترنت دیگه برای همه یک اصل جا افتاده است و می دونیم که نیاز شدید به داشتن یک فروشگاه اینترنتی  برای هر کسب و کاری یک نیاز است . حالا تک دیل در این راه چه خدماتی به شما ارائه می دهه که شاید برای هم ما جالب باشه حداقل این خدمات را بشناسیم .

تک دیل با ایجاد فروشگاه خصوصی برای هر فروشنده سعی داره یک آدرس واحد به شما بدهد خوب اینجا باز از خودمون می پرسیم رقبا یا حتی اینستاگرام با اون همه کاربر برای ما بهتر نیست ؟ جواب که ما به شما خواهیم داد در مورد اینستاگرام که خیر چون شما اصلا امنیت خرید و فروش ندارید و در مورد رقبا ما به شما درگاه و خدمات آنالیز دقیق کسب و کار را می دهیم که شما بتوانید به سرعت بیشتری رشد کنید ولی سوال دیگه که حتما برای شما پیش خواهد آمد اینه که تا یک فروشگاه با 2 تا محصول می زنید انتظار موفقیت دارید و من به شما خواهم گفت نه اینطوری واقعا هر جا فعالیت کنید به نتیجه نخواهید رسید . در مورد خود تک دیل که باید بگم نسبت به فعالیت شما افزایش فروش را تجربه خواهید کرد و در مورد سایت ها و شبکه های اجتماعی هم این مورد قطعا هست . 

خوب از کجا شروع کنیم ؟

جواب این سوال یک لوگو و بنر منحصر به برند خودتون را داشته باشید ما این امکان را برای شما در نظر گرفتیم که به دو صورت انجام می شه یک استفاده از هوش تک دیل برای طراحی لوگو که قطعا امکان ایجاد لوگو های مشابه هم هست ولی کاملا رایگان است و مورد بعدی استفاده از طراحان ما است که فقط با یک کلیک سفارش طراحی لوگو خود را خواهید داد و طراح ما در صورت تایید شما لوگو شما را نهایی و تحویل شما خواهد داد .

این قدم اول بود و قدم بعدی استفاده از عکس مناسب برای محصولات شما است . در سیاست های اولیه تک دیل ما سعی داشتیم آزادی عمل دسته شما باشه و هنوز هم هست ولی اینجا ما با استفاده از فیلترهای مخصوص خودمون نمایش محصولات بی کیفیت را کم می کنیم شما قطعا اجازه دارید در سایت تک دیل محصول خود را ثبت کنید (در صورتی که خارج از قوانین ما نباشه ) ولی اگه از عکس کم کفیت استفاده می کنید اصلا انتظار نمایش بالای محصول و فروش را نداشته باشید . این سیاست پس از تحقیقات زیاد ما برای بهبود کسب و کار های فعال سایت اعمال شده پس قطعا در نهایت به شما در فروش محصول کمک می کنه پس سعی کنید کمی بیشتر با ما وقت بگذرانید تا ما جواب زمان مصرفی شما را بدهیم .

ارسال تیم عکاسی یا ارسال محصول شما برای دفتر ما جهت عکس برداری با هزینه شما خواهد بود ولی این عکس ها به صورت خام هم به شما داده خواهد شد تا اگر تمایل داشتید در سایر شبکه های اجتماعی هم از آنها استفاده کنید و ما سعی کردیم برای شما بهترین تیم و مناسب ترین قیمت را فراهم نماییم .

در تک دیل افراد دیگر را  دنبال نمایید تا آنها هم پاسخ این کار شما را بدهند و با افزایش دنبال کننده ها شما به مخاطب های بیشتری در ارتباط خواهید شد و لازم بهتون بگم حتی موتور های جستجوگر هم از شما بیشتر حمایت خواهند کرد . پس حتما همدیگرو فالو کنید .

 

 

نوشتن مطلب