× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۹,۱۲,۰۱
406

بسم الله الرحمن الرحیم

 

در فضای مجازی، که اکنون بسیاری از کاربران در آن فعالیت می‌کنند، سایت‌های متعددی وجود دارد که هرکدام ویژگی خاص و متمایز خود را دارند.

در حوزه‌ی نویسندگی نیز سایت‌های مختلفی برای انتشار آثار هنرمندان خوش ذوق و نوینسدگان عزیز وجود دارد که فرصت شکوفایی استعدادهای نویسندگی را به افراد دست به قلم داده است. 

انجمن نودهشتیا یکی از بزرگترین سایت‌های مجازی‌ست که توانسته است این فرصت را به تمامی عاشقان و اهل قلم بدهد و در جهت شکوفایی استعداد و گسترش توانایی نوشتن، به این عزیزان کمک کند.

این انجمن، با اجرای قوانینی برای تمام کاربران، محیطی فراهم کرده است تا همگان بتوانند در آن با تمامی سطوح قلم خود، نوشتن را آغاز و ادامه دهند. قوانین انجمن، طابع قوانین جمهوری اسلامی‌ست و دین است و در صورت نقض آن، با کاربران قطعا برخورد جدی خواهد شد. 

علاقه‌مندان به نوشتن در هر زمینه‌ از رمان، می‌توانند با عضویت در این سایت، نوشته‌ی خود را در قالب رمان، داستان کوتاه، دلنوشته و... به اشتراک بگذارند. 

انجمن نودهشتیا، در جهت تقویت قلم نویسندگان و کاربران، مقام‌ها و گروه‌هایی را دارند که در این جهت، به نویسندگان کمک می‌کنند.

مقام‌های سایت عبارت‌اند از: 

مدیر اجرایی، همکار اجرایی، پلیس، نویسنده حرفه‌ای، نویسنده، کاربر منتخب، مدرس، ناظر راهنما، منتقد، ویراستار، گرافیست، گوینده، تیم رصد، رمان خور، هنرجو، مدیر بازنشسته، کاربر ویژه، کاربر حرفه‌ای، کاربر خاص، کاربر فعال، کاربر عادی، کاربر98iiA و کاربر خاکی.

هر یک از اعضا و مقام‌ها، بر طبق قوانین و وظایف خود در انجمن، مشغول به کار هستند. 

انحمن نودهشتیا نه تنها یک انجمن مخصوص نویسندگی‌ست؛ بلکه محلی‌ست برای گفتگو و تبادل نظر برای کاربران و نوشته‌هایشان.

تالارها و بخش‌های مختلفی نظیر: تالار طراحی جلد، تالار آموزش و آموزش‌های متفرقه، تالار منتقدان انجمن، تالار ویراستاری، گالری عکس،  تالار سرگرمی، عمومی و... وجود دارد که هریک مربوط به بخشی از انجمن هستند که تمامی کاربران می‌توانند در آن‌ها فعالیت داشته باشند.

پس از اتمام هر رمان نیز، نویسنده می‌تواند درخواست رصد و ویراستاری برای رمانش را بدهد؛ به این شکل که تیم رصد تمامی قسمت‌هایی از رمان، که برخلاف قوانین هستند را ویرایش و ویراستار، علائم نگارشی رمان‌ را ویرایش می‌کند و تیم گرافیست، به صورت فایل در آورده و سپس بر روی سایت اصلی، منتشر خواهد شد.

همچنین لازم به ذکر است انتشارات همکار، یعنی انتشارات آئی‌سا و حوزه‌ی مشق، رمان‌های بسیاری از کاربران انجمن را چاپ و منتشر کرده است.

از توجه شما بسیار سپاسگزاریم و امیدواریم با همکاری تیم‌‌های مختلف انجمن نودهشتیا، شاهد موفقیت‌های بیشتر نویسندگان عزیز باشیم. یاعلی

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب