× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۹,۰۸,۳۰
2454

اپلیکیشن های پولی اندروید را رایگان دانلود کنید

همه روزه بعضی از اپلیکیشن‌های پولی اندروید به جهت بالا بردن رتبه ی دانلود خود به صورت محدود رایگان می شوند و به کاربران اجازه داده می شود که این اپلیکیشن‌ها را به صورت رایگان دانلود کنند. در ادامه به معرفی اپلیکیشن‌هایی می پردازیم که شما می‌توانید فعلا به صورت رایگان آنها را در سیستم اندرویدی خودتان داشته باشید.

1 –  Screen On - Keep Screen awake - Keep Screen ON

گاهی اوقات شما برای روشن نگه داشتن صفحه‌ی گوشی خود نیاز به مراجعه به تنظیمات نمایشگر گوشی خود دارید که مثلا برای مطالعه ی کتابی آنلاین صفحه نمایش شما زمان بیشتری را روشن باشد و نیاز نباشد شما برای روشن نگه داشتن صفحه‌ی نمایشگر خود دائما روی صفحه ضربه بزنید. بعضی از دستگاه‌های اندرویدی با این مشکل مواجه هستند و زمان روشن نگه داشتن صفحه نمایشگرشان به صورت کاملا محدودی قابل تنظیم است. این اپلیکیشن مشکل شما را به راحتی حل خواهد کرد و به سادگی شما میتوانید با یک تنظیمات ساده هر زمان که نیاز به روشن نگه داشتن صفحه نمایشگر خود داشتید از این اپلیکیشن استفاده کنید. این اپلیکیشن کاملا بهینه سازی شده است و هیچ آسیبی به سیستم ذخیره ی نیروی شما (باطری) وارد نمیکند.

 

 

دانلود Screen On - Keep Screen awake - Keep Screen ON

2 - Snipback - Lifehacker smart voice recorder PRO HD

ضبط صدا همیشه برای کاربران اندروید بسیار عادی و بدون اهمیت بوده است. اگر شما به دنبال ضبط حرفه ایی صدا هستید این اپلیکیشن میتواند به شما بسیار کمک کند. اپلیکیشن اسنیپبک را با توجه به قابلیت هایی که دارد میشود به عنوان یک نرم افزار حرفه ایی در زمینه ضبط صدا عنوان کرد. گاهی اوقات ضبط یک صدای ساده برای ما کارساز نیست و عواملی همچون صدای محیط یا نیوز های موجود مارا در خروجی صدا آزار میدهد. این اپلیکیشن با قابلیت هایی نظیر خروجی صوت با کیفیت hd ، حذف نویز های موجود در پس زمینه ، ضبط صدا به صورت مخفیانه ، طراحی رابط کاربری مناسب و سرعت قابل توجه یکی از محبوب ترین نرم افزار های ضبط صدا به شمار می آید

 

 

دانلود Snipback - Lifehacker smart voice recorder PRO HD

3 - Guardians of Kingdom

Guardians of Kingdom  از سری بازی‌های موبایلی استراتژیک است. جریان بازی بسیار جذاب دنبال می شود و اتفاقات بسیار جالبی در طول بازی برای شما رخ خواهد داد . سبک بازی به این صورت است که شما برای دفاع از پادشاه خودتان باید تلاش کنید تا از دست هیولاهای غول پیکر بی رحم در امان باشد. در این بازی شما سرزمین خود را تشکیل میدهید و کم کم با گذشت روند بازی می‌توانید سرزمین خود را تجهیز کنید و رفته رفته این تجهیزات را آبدیت و بروزرسانی کنید تا در این بازی قلمرو قدرتمندی تشکیل دهید. از قابلیت های بازی می توان به ساخت گروه و حالت مبارزه خودکار اشاره کرد تا شما وقت خود را در بازی فقط صرف جنگیدن نکنید.

 

 

دانلود Guardians of Kingdom

4 - اپلیکیشن Shortcuts Widget

ویجت‌ در اندروید یکی از کاربردی‌ترین قابلیت‌های این سیستم عامل است و کاربران با استفاده از این قابلیت می توانند با سرعت بیشتری به اپلیکیشن‌ها یا قابلیت های خاصی از اپلیکیشن مدنظر خودشان دسترسی پیدا کنند. شما با استفاده از اپلیکیشن Shortcuts widget - Apps Folder Widget میتوانید به صورت کاملا منظمی ویجیت های مدنظر خود را در یک پوشه ی خاص قرار دهید. از قابلیت های این اپلیکیشن این است که شما هیچ محدودیتی در ساخت پوشه های ویجیت در تعداد نخواهید داشت و با یک رابط کاربری بسیار زیبا به راحتی به آنها دسترسی پیدا کنید. با این اپلیکیشن می‌توانید فایل های خود را تنظیمات شخصی دهید.

 

 

دانلود Shortcuts Widget

5 - اپلیکیشن Battery Widget

این اپلیکیشن به شما کمک میکند که اطلاعاتی میزان باتری سیستم اندرویدی خودتان به صورت کامل داشته باشید .این اپلیکیشن به صورت کاملا کاربر پسند با ویجیت های جالب به شما میزان باتری سیستمان را همیشه نشان میدهد و همچنین میتوان گفت که محیط جالب و گرافیکی این اپلیکیشن را میتوانید بر اساس سلیقه ی خودتان سفارشی کنید و ویجیت هایی به سلیقه ی خودتان برای نمایش باتری یا حتی ساعت داشته باشید. در این اپلیکیشن میتوانید هم به صورت مربعی ویجیت بسازید و هم به صورت دایره ایی.

ویجیت های این اپلیکیشن فقط بر روی صفحه نمایش اصلی فعال میشوند و برای کار کردن با آن باید ویجیتی که ساخته اید را بر روی صفحه نمایش خود مشاهده کنید

 

 

دانلود  Battery Widget

6 - اپلیکیشن Simple Photo Widget

اپلیکیشن Simple Photo Widget به شما این قابلیت را می دهد که تصاویر گالری خود را در صفحه‌ی نمایش اصلی خود منتقل کنید و از داشتن صفحه نمایش جذاب خود لذت ببرید. اپلیکیشن های مختلفی برای نمایش تصاویر بر روی صفحه اصلی منتشر شده است که این اپلیکیشن یکی از بهترین های این سبک از برنامه هاست . این اپلیکیشن با استفاده از یک ویجیت تصاویر مد نظر شما را به صفحه ی اصلی منتقل میکند . کار کردن با این نرم افزار بسیار ساده است و شما کافی است که عکس هایی که میخواهید آنها را در صفحه ی نمایش خود داشته باشید را انتخاب کنید .

Simple Photo Widget قابلیت‌های مدل نمایش خاص تصاویر را هم دارد که این نرم افزار را از دیگر برنامه ها متمایز میکند از دیگر قابلیت های این اپلیکیشن این است که شما میتوانید به سادگی دور تصاویر خود قاب بگذارید.

از قابلیت‌های Simple Photo Widget می‌توان به اضافه کردن ویجیت های بیشتر برای نمایش تصاویر بیشتر اشاره کرد ، شما می‌توانید هر کدام از ویجیت های خود را با قاب و نمایش خاص خود انتخاب کنید.

 

 

دانلود Simple Photo Widget

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب