× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۷,۰۶,۳۱
2494

قهوه یکی از محبوب ترین نوشیدنی هایی انرژى زا است و همچنین می تواند باعث افزایش  زیبایی پوست شما شود. قهوه محبوب ترین ماده در صنعت لوازم آرایشی است که در بسیاری محصولات موجود در بازار قهوه به عنوان عنصر اصلی براى جوانساز و ضدپیرى استفاده مى شود، از جمله کرم صورت، لوسیون، اسکراب و صابون و همچنین  در ساختار خیلى از محصولات موجود مى باشد. مى توانید با استفاده از ماسک هاى خانگى طبیعى از حداکثر مزایای قهوه بهرمند شوید که در ضمن این ماسک ها فاقد مواد شیمیایی مضر هم مى باشند.  ماسک قهوه مى تواند در صورتى استفاده منظم بر روی پوست اثر بسیار خوبى داشته باشد. ماسک هاى مختلفى از قهوه موجود مى باشد که یکى از بهترین ماسک ها براى جوانسازى پوست و ضد پیرى ماسک قهوه و ماست هست.

 ماسک صورت قهوه و ماست لایه بردار بسیار عالی است. براى باسازى و جوانسازى پوست لایه برداری بسیار مهم مى باشد، زیرا ایجاد سلول های مرده پوست باعث مى شود که پوست شما کدر و خشک بنظر برسد و همچنین منافذ پوست را مسدود مى کند که منجر به  جوش و آکنه مى شود.

 برخی از لایه بردارها داراى ساختارى هستند که به صورت اسکراپ به آرامى سلول هاى مرده پوست  را از بین مى برند و نوع دیگرى لایه بردارها به دلیل ترکیبات شیمیایی که دارند باعث لایه بردارى پوست مى شوند.این ماسک ساده شامل  هر دو نوع مى باشد. 

 

مواد لازم :

_  ١/٢ قاشق غذا خورى ماست هم زده.

_  ١ قاشق غذا خورى قهوه

 

طرز تهیه:

١ . قهوه و ماست را باهم قاطى کنید و خوب بهم بزنید تا کاملاً با هم مخلوط شوند.

٢ . صورتان را بشویید و کاملاً تمیز کنید و سپس خشک نمایید.

٣ . مخلوط ماسک و قهوه را با دستان تمیز به آرام براى مدت ١ الى ٢ دقیقه روى صورت و گردن ماساژ دهید.

٤ . سپس براى مدت ٢٠ الى ٣٠ دقیقه بگذارید روى پوست صورتان  بماند تا کاملاً خشک شود.

٥ . در آخر با آب ولرم (کمى گرم) صورتان را بشوید و با حوله خشک نماید و کمى  کرم مرطوب کنند به پوست صورتان بمالید.

 

دلایل مفید بودن این ماسک براى پوست صورت:

این ماسک باعث جوانسازى پوست و درخشندگى آن مى شود. اسید لاکتیک در ماست سلول های مرده پوست را از بین مى برد. همچنین قهوه  یک لایه بردار عالی مى باشد و  مزایای دیگرى نیز شامل  مى شود ، کافئین  در قهوه گردش خون و قابلیت ارتجاعی پوست را افزایش مى دهـد که باعث کاهش چین و چرک و همچنین  جوانسازى پوست و درخشندگى آن مى شود.

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب