× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۷,۰۶,۲۸
2830

در این مقاله به معرفى ٤ تا  لپ تاپ  برتر سال ٢٠١٨ میلادى مى بپردازیم که با توجه به بررسى همه مدل های اخیر از بهترین برندها موجود در بازار مى باشد و بهترین فهرست لپ تاپ های نیز به طور مداوم با آخرین لپ تاپ ها به روز می شود که در مورد آن ها به دقت بررسى انجام شده و نسبت به آمار جهانى رده بندى مى شوند، که شامل  مدل هاى گوناگون  از برندهاى مختلف مى باشد،  جالب بدانید  که لزوماً گرانترین  لپ تاپ ها جزء بهترین ها نمى باشند بلکه  امکانات و ویژگى ها آن معیار قرار مى گیرد و به غیر بهترین لپ تاپ های سایر  تکنولوژى ها دیگر همچون  موبایل  را بررسى خواهیم کرد.

 

١ . لپ تاپ هوآووى مدل میت بوک اکس پرو  

Huawei MateBook X Pro

قیمت: ١٦٩٩دلار

مشخصات:

ابعاد: 14.6 × 217 × 304 میلی‌متر

وزن: 1.33 کیلوگرم

صفحه نمایش: 13.9اینجى 

رزولوشن:  3,000x 2,080 

پردازنده مرکزى : نسل هشتم Intel - سرىCore i7-مدل 8550U

پردازنده گرافیکى:  NVIDIA- مدل NVIDIA GeForce MX150 GDDR5

حافظه اختصاصی پردازنده : گرافیکی2GB

 رم :  نوع DDR3- ظرفیت 8-16گیگابایت

حافظ جانبى: ظرفیت 512GB - مدلSSD

 

توضیح : هووآى مدل میت بوک اکس پرو بهترین لپ تاپى مى باشد که در سال ٢٠١٨ میلادى به بازار عرضه شد. پیش از این جایگاه صدر این فهرست متعلق به  لپ تاپ  دِل  Dell مدل XPS 13 (هنوز هم جز بهترین هاست) بود. هواوى میت اکس پرو ثابت کرد که رقیب بسیار درخشان و توانمند است و در جایگاه اول قرار گرفت.

این لپ تاپ در در رنگ خاکسترى و نقره اى موجود مى باشد. داراى طراحى بسیار زیبایى مى باشد که در ضخیم‌ترین قسمت داراى تنها ۱۴.۶ میلی‌متر ضخامت است و در لبه‌ی نمایشگر نیز تنها ۴.۹ میلی‌‌متر ضخامت دارد و  باترى این لپ تاپ داراى ظرفیت بالاى مى باشد. صفحه‌نمایش این مدل با قابلیت لمسی است که تا ده لمس همزمان را شناسایی می‌کند.

این مدل داراى ویژگى طراحى منحصر به فرد و عملکرد عالى مى باشد و همچنین  قیمت مناسبى دارد که ارزان تر از سایر رقباى خود مى باشد.

 

 ٢ . لپ تاپ  دِل مدل XPS 13

 Dell XPS 13

قیمت: ١٩٩٩ دلار

مشخصات :

ابعاد: 15 × 200 × 304 میلی‌متر

وزن: 22 کیلوگرم

سفحه نمایش: 13.3اینچى

رولوشین: 3840 2160x

پردازنده مرکزى : نسل هشتم Intel - سرى Core i5 - مدل 6200U

پردازنده گرافیکى: Intel- مدل HD Graphics 520

حافظه اختصاصی پردازنده : ندارد

 رم: نوع DDR3 - ظرفیت8-16 گیگابایت

حافظه داخلى :  نوع 1TB SSD - حجم 256 گیگابایت

 

توضیح : با وجود اینکه لپ تاپ دل  XPS 13 توسط هواوى MateBook Pro X جایگاه اول خود را از دست داده و در جایگاه دوم را قرار گرفت، اما هنوز هم یکى از کاملاً ترین و بهترین لپ تاپ هاى موجود در بازار است و داراى ویژگى هاى زیادى مى باشد، که باعث شده در طول سه سال گذشته در فهرست بهترین لپ تاپ های قرار بگیرد. 

با اینکه لپ تاپ دل  XPS 13 در مسابقه سبک‌ترین آلترابوک‌های 13 اینچی ، توسط بعضى از رقباى دیگر شکست خورد، اما یکی از کوچک‌ترین دستگاه‌های 13 اینچی با قدرتمند بسیار بالا و ظرفیت باترى زیاد مى باشد. کوچک بودن این دستگاه به این دلیل است که حاشیه دور صفحه‌نمایش این ورژن بسیار باریک است. لپ تاپ  "دِل" XPS 13 همچنان محبوبترین لپ تاپ ویندوز در جهان است. 

 

 

٣ . لپ تاپ ایسوس 

 مدل Asus ZenBook Flip S UX370

قیمت: ١٢٩٩دلار

 

مشخصات:

ابعاد: 10.9× 218×313 میلی‌متر

وزن: 1.1 کیلوگرم

صفحه نمایش: 13.3 اینچ - تمام لمسى

رزولوشن:  3,000x 2,080 

پردازنده مرکزى : Intel- سرىCore i7-مدل 8550U

پردازنده گرافیکى:  Intel- مدل HD Graphics 620

حافظه اختصاصی پردازنده : ندارد

 رم :  نوع DDR3- ظرفیت 8-16گیگابایت

حافظ داخلى: ظرفیت ١ ترابایت - نوعSSD

 

توضیح : شرکت "ایسوس"  ورژن جدید  Asus ZenBook Flip S UX370 از لپ تاپ هاى 2-in-1  (لپ تاپ با تب لت) را ارائه داده که در میان لپ تاپ ها بسیار تاثیر گذار است و در فهرست بهترین لپ تاپ های  قرار گرفته . با استفاده از پردازنده نسل جدید Kaby Lake R 8، این دستگاه داراى مقدار زیادی RAM  مى باشد و همچنین با سریعت فوق العاده زیاد "PCIe SSD" که باعث شده این مدل در جایگاه خاصى در میان لپ تاپ هاى موجود قرار گیرد . طراحی  دو منظره "2-1-in"  سبب شده که از آن به عنوان یک لپ تاپ و یک تبلت استفاده شود و قیمت مناسب ترى نسبت به همه رده هاى خود دارد.

 

٤. لپ تاپ مک بوک پرو اَپل ٢٠١٨ 

مدل ١٣ اینچى با تاچ بار

Apple Macbook Pro with Touch Bar 13-inch 2018

قیمت: ١٨٩٩دلار

 

مشخصات:

ابعاد: 11.97x  8.36 x 314 اینچ

وزن: 1.37 کیلوگرم

صفحه نمایش: 13.3 اینچ 

رزولوشن:   2,560x  1,600 

پردازنده مرکزى : Intel چهار هسته ای - سرى  Core i5 -مدل Dual Core 7th Generation

پردازنده گرافیکى:  Intel - مدل Iris Plus Graphics 655

 رم :  ظرفیت 16گیگابایت، نوع DDR3

حافظ داخلى: ظرفیت ٢ ترابایت - نوعSSD

 

توضیح : اگر به دنبال بهترین و آخرین مدل لپ تاپ شرکت آپل هستید، پیشنهاد می کنیم مدل مک بوک پرو که داراى تاچ بار هست را انتخاب کنید. 

 ۱۲ جولای امسال آپل از مدل جدید مک بوک پرو در دو سایز صفحه نمایش ١٣ اینچى و ١٥ اینچى که داراى ویژگى هاى زیادى مى باشد را در معرفى کرد.

نوار نازک OLED لمسی موسوم به تاچ‌بار، یکی دیگر از قابلیت‌های مدل مک‌بوک پرو است که  جایگزین‌ کلیدهای فانکشن (Function) روی کیبورد مى باشد و در بالاى صفحه کلید قرار گرفته که یک صفحه چند لمسی و پویا در اختیار کاربر قرار می‌دهد و می‌تواند خود را با اپلیکیشن‌هایی که در حال استفاده از آنها هستید، سازگار کرده و سرعت انجام کارها را افزایش دهد و همچنین تاچ‌آی‌دی اضافه شده است که در سمت راست تاچ‌بار قرار گرفته .  توسط  تاچ‌آی‌دی امکان تایید پرداخت‌های ApplePay با شناسایی اثر انگشت میسر مى باشد. 

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب