× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۹,۰۱,۱۶
1859

مشاوره گرفتن به معنای کسب مطالب و دریافت پیشنهادات حرفه ای از سمت افرادی می باشد که دارای تخصص و علم در زمینه های خاص هستند که این اطلاعات و کسب دانش های افراد متعدد می تواند بسیار کارساز و کارگشا باشد.

از جمله زمینه های مشاوره می توان به مشاوره در کسب و کار اشاره کرد که گاهی چنان تاثیرگذار است که باعث افزایش بهره وری در کسب و کار می شود و بدین سبب همیشه پیشنهاد می شود در راه اندازی کسب و کار جدید و یا راه اندازی استارت آپ حتما از افراد متخصص و کاربلد مشاوره بگیرید .

آیا من به مشاور کسب و کار نیاز دارم

در جامعه کنونی یکی از آرزوها و رویاهای اقشار جامعه به خصوص قشر جوان راه اندازی کسب و کار موفق و درآمدزا می باشد ، اگر شما در این دسته قرار دارید باید بدانید که صرفا داشتن رویای موفقیت کاری ، تضمینی به کسب این موفقیت نیست. راه اندازی کسب و کار موفق ساده نیست و البته که بسیار طاقت فرساست . با توجه به اینکه شما در اوایل کار هستید بدون داشتن مشاور و راهنما اگر کوچکترین خطایی از شما در کسب و کارتان سر بزند می تواند به طورکلی کار را مختل کند و سرمایه را به نابودی بکشاند.

پس اگر شما در اول راه هستید داشتن مشاوره ای خبره و کاربلد می تواند مانند یک چراغ روشن راهنمای خوبی برای طی کردن مسیر موفقیت و رسیدن به اهداف کسب و کار باشد .

یکی دیگر از مزایای داشتن مشاوره ی کسب و کار این است که بتوان با چالش های پیش بینی شده و یا نشده در مسیر انجام کار به درستی برخورد کرد و تصمیم درستی اتخاذ کرد ، پس اگر شما در اوایل کار هم نیستید و مدتی است که از کسب و کارتان گذشته و تا حالا بدون داشتن مشاوره، چرخه‌ی کسب و کارتان با موفقیت چرخیده است، برای شما واجب است که به سرعت برای داشتن مشاوره ای حاذق اقدام نمائید.

 

 

ما همه فن حریف نیستیم

در شرایط کنونی و زندگی روزمره نمی توان همه تخصص ها و مهارت ها را یکجا به دست آورد ، پس مدیران و افراد رده اول در هر کسب و کاری باید در استخدام افراد زیربط و مجموعه های تحت نظر خود دقت و وسواس درست و مناسبی را مدنظر بگیرند تا بتوانند به موفقیت و گسترش در کسب و کار خود دست پیدا کنند . حضور مشاوره در هر بخشی از کسب و کار می تواند زمینه ساز موفقیت های آن کار باشد و همچنین می تواند راه حل ساز خوبی در مواجهه با مشکلات باشد .

 

 

امنیت خاطر در کسب و کار

وقتی کسب و کاری شروع می شود بعد از گذشت مدت ها ،مشکلات و چالش هایی سر راه کار ایجاد می شود که اگر مشاوری بصورت فیزیکی در ابتدای کار برای کسب و کار خود تدبیر کرده باشیم می توانیم با خیال راحت و با کسب مشاوره راه حل ها و تصمیمات درستی برای مشکلات پیدا کنیم . در شرایط کنونی چالش های جدی و غیر قابل حلی در سر راه کسب و کار شما قرار دارد که لازمه عبور از این‌چالش ها استفاده از مشاوران خبره است .

 

 

با مشاوره عقب نمی‌مانید

در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم و به همین سبب سرعت رشد فناوری و تکنولوژی به حدی بالا است که اگر صاحبان کسب و‌کار از این فناوری جا بمانند و نتوانند خود را به این رشد برسانند در واقع کسب و کارشان با شکست جدی مواجه خواهد شد . اگر در کسب و کار خود مشاوری داشته باشیم که از بیرون به کار ما بنگرد و به پیشرفت های عصرمان آگاه باشد ، می تواند بصورت کاملا اصولی و درست ما را هدایت و راهنمایی کند تا به همگام سازی کار ما با فناوری بروز جهانی کمک کند.

 

 

در چه مواردی مشاوره به ما کمک می کند

 

و بسیاری برنامه ها و استراتژی های دیگر که ما حتی از آن در اول کار خبر نداریم و پس از ورود به کسب و کارمان با این چالش ها رو به رو خواهیم شد.

هدف از نوشتن این مطلب این است که ما با حداقل های کار مشاوره ی کسب و کار آشنا شویم و برای حفظ و رشد و پیشرفت کاری خودمان از این افراد با تجربه نهایت استفاده را ببریم .

پس میتوانیم این جمله را سرلوحه ی کارمان قرار بدهیم که "داشتن یک مشاور خوب در کسب و کار یک نعمت است"

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب