× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۸,۱۲,۱۰
1809

گوشی جدید htc به نام وایلدفایر معرفی شد

شرکت اچ تی سی که به تازگی آخرین مدل گوشی هوشند خود را معرفی کرده بود ، دوستاران خود را با محصول جدیدش به نام وایلدفایر R70 غافلگیر کرده است.

این محصول جدید اچ تی سی از نمایشگری 6.53 اینچی بهره میبرد که در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهیم شد.

وایلدفایر آر 70 از نظر قیمتی در دسته ی گوشی های ارزان قیمت با هدف بازار شرق آسیا ( تایلند و هند ) عرضه خواهد شد که هنوز قیمتی از جانب این شرکت برای این محصول ارائه نشده است.

نوع نمایشگر این محصول IPS LCD لمسی خازنی است که قابلیت پشتیبانی از 16 میلیون رنگ را دارد. همانطور که در بالا اشاره شد سایز این نمایشگر 6.53 اینچ است که به نسبت بدنه ی این محصول می توان گفت تا 82 درصد از بنده را تشکیل داده است . رزولیشن این نمایشگر هم 1560در 720 پیکسل است. با این تفاسیر از نظر نمایشگر میتوان به این محصول نمره ایی قابل قبولی داد.

ابعاد بنده ی این محصول 163.2 در 77.8 در 8.9 میلی‌متر است و وزنی حدود 186 گرم را به همراه دارد.

بدنه ی این محصول از جلو کاملا شیشه و از پشت فریم پلاستیکی می باشد. در بدنه ی این محصول برای سیم کارت جای دو سیم‌ کارته‌ نانو سیم (هیبریدی) درنظر گرفته شده است که یکی از سیم کارت ها برای مشترک می تواند فعال باشد.

محصول جدید HTC از آخرین ورژن اندروید هم پشتیبانی میکند و به خوبی سازگاری کامل با این سیستم عامل مخصوص موبایل دارد . پردازنده اصلی وایلدفایر 8 هسته‌ای می باشد که از چهار هسته ی 2 گیگاهرتزی و چهار هسته ی 1.5 گیگاهرتزی Cortex-A53 بهره گیری میکند.

و اما یکی از پارامتر هایی که همیشه برای مخاطبان گوشی های هوشمند اهمیت دارد ظرفیت حافظه داخلی است که آن را بررسی میکنیم. حافظه ی داخلی اچ‌تی‌سی وایلدفایر آر ۷۰ (HTC Wildfire R70) سی و دو گیگا بایتی می باشد و کارت حافظه ی خارجی را تا 256 گیگابایت پشتیبانی خواهد کرد که برای کارت حافظه ی خارجی در کنار اسلات سیم دوم جایی در نظر گرفته شده است. ظرفیت رم این گوشی فقط 2 گیگابایت است و با توجه به این که قرار است این گوشی با قیمت اقتصادی عرضه شود بازهم از نظر رقابت با گوشی های هوشمند هم رده ی قیمتی خود عقب خواهد ماند و ممکن است این گزینه باعث پایین آمدن متقاضیان این سری جدید گوشی HTC شود.

یکی از بهترین قابلیت های وایلدرفایر دوربین اصلی این محصول است که از حسگری 16 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل 1/4 میکرومتر بهره گیری می کند . دوربین دوم این محصول حسگری 2 مگاپیکسلی است که با استفاده از فناوری ماکرو میتواند از ثبت اجسام کوچک و نزدیک به بهره وری دوربین این گوشی کمک شایانی کند و در آخر دوربین سوم این محصول هم مانند دوربین دوم از حسگر 2 مگاپیکسلی استفاده میکند با این تفاوت که این دوربین برای تشخیص عمق در تصویر برداری محصول جدید اچ تی سی کمک خواهد کرد.

از دیگر قابلیت های دوربین باید به قابلیت های فلش LED ،تصویر برداری پانوراما ، کیفیت HDR و لنز واید برای دوربین جلوی سلفی 8 مگاپیکسلی اشاره کرد. دوربین سلفی در حالت فیلم برداری نیز کیفیت 1080را پشتیبانی می کند. قابلیت های این دوربین با توجه به اینکه چشم گیر نیستند اما از نظر قیمتی در بین گوشی های اقتصادی برند های دیگر ، میتواند یک مزیت به حساب بیاید چرا که خیلی از گوشی هایی که در رده ی گوشی های اقتصادی قرار میگیرند کمابیش از این قابلیت های برای دوربین های خود استفاده می کنند.

از نظر سخت افزاری صدای این گوشی یک قابلیت خوبی که دارد استفاده از جک ۳.۵ میلی‌متری است که در کیفیت خروجی صدای این محصول تاثیر به سزایی دارد.

اچ‌تی‌سی وایلدفایر آر ۷۰ از باتری 4000 میلی آمپر بهره می گیرد که به جرات می توان گفت در بین سری های گذشته ی گوشی های هوشمند از ظریفت مناسبی است برخوردار است و کاملا نیاز های روزمره ی کاربر را مرتفع می نماید. نوع باتری وایلدفایر غیر قابل تعویض لیتیوم پلیمری می باشد.

از دیگر حسگر های این گوشی میتواند به حسگر اثرانگشت (پشت گوشی) ، شتاب‌سنج ، سنسور مجاورت ، فناوری GSM / HSPA / LTE اشاره کرد و البته نکته ی قابل توجه این گوشی بهره مندی از درگاه microUSB و پشتیبانی از OTG می باشد.

اگر چه اچ تی سی هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت این محصول ارائه نکرده است اما به زودی شاهد عرضه ی این محصول در قیمت های مناسب خواهیم بود.این محصول قرار است که در رنگ های آبی و مشکی عرضه شود.

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب