× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۸,۱۲,۰۵
2160

معرفی مرورگر جدید ماکروسافت

مرورگر جدید ماکروسافت با نام ماکروسافت اج در تاریخ 15 ژانویه به صورت رسمی منتشر شد.
این مرورگر جدید برای نسخه های اندروید ، مک ، ios ، ویندوز10 ، ویندوز 8 و 8.1 و ویندوز 7 عرضه شده است و می توان گفت که اکثر سیستم عامل های موجود را پشتیبانی میکند.


از قابلیت های این مرورگر جدید، میتوان به این اشاره کرد که این مرورگر مبتنی بر کرومیوم عرضه شده که از ویژگی های این مرورگر می توان به امنیت مناسب و حفظ حریم خصوصی، بهینه بودن برای ویندوز 10 ، دسترسی راحت به پلاگین های مرورگر از طریق ماکروسافت استور و کروم وب استور ، پشتیبانی از پلاگین های مرورگر گوگل کروم ، حفاظت در مقابل ردیابی ، قابلیت مطالعه، تعویض پروفایل و دیگر امکاناتی که تابحال در مرورگرهایی مانند گوگل کروم تجربه کردید را به همراه دارد.


از ماکروسافت اج میتوان به عنوان یک مرورگر حرفه ایی و مدرن نام برد و در رایانه ها و گوشی های هوشمند خود به عنوان یک مرورگر امن و البته رایگان به سادگی استفاده کرد.
مرورگر Edge Chromium قابلیت منحصر به فرد کارایی برای کاربران سازمانی را از اینترنت اکسپلورر وام گرفته است ، شاید پیش خودتان بپرسید این قابلیت چیست ؟ با یک مثال بارز میتوان این قابلیت را یاداور شد.
اگر شما دانشجو بوده باشید علی الخصوص در چند سال پیش که مرورگر کروم ، بازار سیستم عامل ها را قبضه کرده بود یادتان خواهد آمد که برای یکی از موارد انتخاب رشته ، انتخاب واحد ، مشاهده نمرات یا پرداخت وجه در درگاه سایت دانشگاهیتان ، حتما باید متوسل به اینترنت اکسپلورر می شدید ، زیرا اینترنت اکسپلورر از سایت های قدیمی به راحتی پشتیبانی میکند و عموما سایت های سازمانی یا دولتی و دانشگاهی هم از این قاعده مستثنی نیستند. مرورگر کروم در این مورد دچار چالش بود و به خوبی این قابلیت را پشتیبانی نمیکرد اما مرورگر ماکروسافت اج کاملا این مورد را پشتیبانی می کند که خود این موضوع با کارایی های فراوان دیگری که این مرورگر دارد بر اعتبار ماکروسافت اج می افزاید.
از دیگر ویژگی ها باید به پشتیبانی و پخش ویدیئوهای 4K با فناوری دالبی دیجیتال اشاره کرد که این قابلیت در قیاس با دیگر مرورگرها حتی مرورگر کروم یک مزیت به حساب می آید.


ماکروسافت به سرعت در حال بروزرسانی و بهبود این مرورگر است و با عرضه ی آخرین ورژن این مرورگر اعلام کرده است که سرعت این مرورگر نسبت به نسخه های اولیه چندین برابر شده است . قرار است که ماکروسافت هر 6 هفته به صورت منظم آبدیتی برای این مرورگر تازه نفس منتشر کند.
به نظر می رسد ماکروسافت با وجود تسلطی که روی سیستم عامل های دستگاه ها دارد و البته مزیت های خوبی که مرورگر اج نسبت به مرورگرهایی همچون Firefox و Chrome دارد، بازار جستجوی کاربران در اینترنت را هم از آن خود کند.


شما به راحتی میتوانید با یک جستجوی ساده این مرورگر را به صورت رایگان دانلود نمائید و از قالبیت های جدید آن استفاده کنید و لذت ببرید.
با تک نشر بروز باشید

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب