× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۸,۱۱,۲۷
1905

بهترین دوربین تلفن همراه برای کدام گوشی است

بر اساس تست های سایت dxomark ، گوشی شیائومی می 10 پرو توانست به عنوان نخست این رده بندی در بین گوشی های پرچمدار قرار گیرد. گوشی شیائومی می 10 پرو علاوه بر این قابلیت از آپشن های بسیار مناسبی برای رقابت در بین برند های موبایل استفاده میکند ، از دیگر آپشن های Xiaomi Mi 10 می توان به استفاده از پردازنده ی اسنپدراگون 865 و به کارگیری صفحه نمایش 6.67 اینچی با وضوح بالای فول اچ دی اشاره کرد.

دوربین شیائومی می 10 از نظر سخت افزاری شباهت زیادی به مدل Mi CC90 Pro دارد.

دوربین اول Mi10 به یک لنز با قدرت 108 مگاپیکسلی مجهز است. دوربین دوم اولترا واید 20 مگاپیکسلی می باشد که به تصویر برداری از مکان های عریض کمک شایانی خواهد کرد. همچنین Mi10 به لنزهای دوگا نیز مجهز شده است تا بتواند برای بزرگنمایی در تصویر برداری عملکرد فوق العاده ایی از خود نشان دهد.

شیائومی با رونمایی از این مدل با این همه امکانات قدرتمند ، در دهمین سالگرد تولد خودش ، هدیه ایی مناسب را برای کاربران و مشتریان خود ارائه داده است.

شیائومی Mi10 pro توانسته در بخش دوربین با کسب امتیاز 124 از گوشی هایی مانند Huawei Mate 30 Pro و Apple iPhone 11 Pro Max جلو بزند و به تنهایی در صدر رده بندی برترین دوربین موبایل در بین گوشی های هوشمند قرار گیرد.

 

مواردی که dxomark در امتیاز دهی از نظر دوربین تلفن های همراه بررسی کرده است

شفافیت و تعادل منحصر به فرد در شرایط متفاوت تابش نور.

زوم کردن 50 برابری بدون پایین آمدن کوچکترین کیفیت به اضافه ثبت دقیق جزئیات

عمق سنجی بسیار دقیق سوژه ، در مکان های متفاوت

در بخش فیلم برداری نیز ، شیائومی می 10 پا به پای آیفون 11 پرو مکس حرکت کرده و به هیچ عنوان نمیتوان گفت که این مدل آیفون برتری خاصی نسبت به Xiaomi Mi 10 دارد. تصویر برداری فوق العاده این گوشی با توجه به استفاده از لنز های مناسب و برنامه های دقیق پردازشگر قدرتمندش در پردازش تصاویر برای ساختن تصاویری با کیفیت کمک کرده و باعث شده که شیائومی می 10 پرو برترین دوربین را در بین گوشی های هوشمند دارا باشد.

تنها ایرادی که توانستند به دوربین این مدل شیائومی وارد کنند وجود نویز در تصاویر شبانه بوده است که در امتیاز دهی این رقابت تاثیر چندانی نداشته و باعث عقب ماندگی شیائومی Mi10 از رقبا نگشته است.

دوربین این گوشی باعث شده تا علاقمندان به حرفه ی عکاسی با موبایل به سمت خرید این مدل از شیائومی هجوم بیاورند و این مدل شیائومی را همیشه در انتخاب های خود مدنظر داشته باشند


برای دیدن جزئیات این رده بندی میتوانید به سایت dxomark مراجعه کنید.

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب