× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۸,۱۱,۲۶
1455

پرچمدار جدید سامسونگ گلگسی اس 20

پس از مدت ها انتظار بالاخره در 11 فوریه 2020 سری جدید محصولات سامسونگ معرفی شد

سامسونگ برای جدید ترین مدل خانواده ی اس ، مدل های s20 ، s20 پلاس و s20 اولترا را به محصولات خود اضافه کرده است.در بین این سه مدل معرفی شده شباهت های زیادی در بین مدل اس20 و اس20 پلاس وجود دارد و میتوان تفاوت های این دو مدل را صرفا در اندازه ی مانیتور بین این دو مدل و وجود حسگر ToF یا مدت پرواز در مدل پلاس این سری بیان کرد . البته اختلافات کوچکی در میزان باتری و رم این دومدل هم وجود دارد که در ادامه با جزئیات این محصول بیشتر آشنا خواهیم شد.

در این سری از محصولات ، سامسونگ برای حافظه ی رم 8 الی 12 گیگابایت و حافظه ی ذخیره سازی 128 تا 512 گیگابایت درنظر گرفته است که بسته به نوع مدل دستگاه در این سه مدل تعبیه شده است ، به طبع هرچه مدل دستگاه از اس20 به سمت اس 20 اولترا حرکت کند ، این ویژگی ها بیشتر نیز خواهد شد.

در این سه مدل سامسونگ برای نمایشگرهای خود ، طبق معمول از صفحه نمایش با کیفیت Super AmoLED البته با بهره گیری از پنل های 120 هرتز نمایشگر که سبب بهبود کیفیت نمایشی می شود استفاده کرده است.

سامسونگ برای این مدل پرچمدار خود از پردازنده های اسنپدارگون با قدرت 865 و با هسته ی سفارشی سازی شده کریو 585 استفاده کرده است تا این مدل هم هماهنند مدل های پیشین سامسونگ از قدرت پردازی بالایی نسبت به رقبا برخوردار باشد.

هر سه مدل سری s20 از نمایشگر کواد HD+ با وضوح3200*1440 استفاده می کند که در مدل s20 نمایشگر 6.2 اینچ ، S20 پلاس نمایشگری 6.7 اینچی دارد و مدل S20 اولترا از نمایشگر با سایز 6.9 اینچ بهره می برد.

نمایشگر هر سه مدل این محصول از سری نمایشگرهای اینفینیتی- اُ است که به راحتی بتواند دوربین سلفی را درون خود جایگزاری کند.

و اما دوربین

در مدل اس 20 شاهد سه دوربین در پشت این مدل هستیم که دوربین اول 12 مگاپیکسلی می باشد البته دارای لنزی واید (عریض) و دوربین دوم نیز مانند دوربین اول 12 مگاپیکسلی اما فوق عریض (اولترا واید) می باشد و در آخر دوربین سوم با تفاوتی چشمگیری از دوربین 64 مگاپیکسلی با لنز تله فوتر بهره گیری می کند دوربین سوم این مدل از سری20 نیز از فوکوس خودکار هم بهره مند است.

گلگسی S20 پلاس با یک دوربین بیشتر با همان ویژگی های دوربین اس 20 ، مجهز به دو دوربین 12 مگاپیکسلی و یک دوربین 64 مگاپیکسلی می باشد ، دوربین چهار این مدل نیز به صورت ویژه با استفاده از فناوری ToF جهت تشخیص عمق تصاویر کاربرد دارد.

در آخر مدل حرفه ایی تر یعنی گلگسی S20 اولترا مانند اس20 پلاس از 4 دوربین استفاده می کند ولی از نظر پیکسلی با مدل پلاس متفاوت می باشد . دوربین اصلی این محصول 108 مگاپیکسل و دو دوربین 48 و 12 مگاپیکسلی را دارا می باشد و دوربین چهارم این مدل هم مجهز به سنسور Tof یا مدت پرواز می باشد که برای تشخیص عمق به کارگیری خواهد شد.
 

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب