× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۸,۱۱,۲۳
1626

امکانات جدید گوشی ال جی V60 را بهتر بشناسیم

مدتی است که درباره گوشی جدید ال جی حرف و حدیث هایی بین علاقمندان تکنولوژی و موبایل به خصوص علاقمندان به برند ال جی می شنویم ، مدل جدیدی که حسابی بین طرفداران این برند سر و صدا کرده و گفتنی است که پرچمدار جدید گوشی های ال جی نیز خواهد بود.

با استناد به تازه ترین تصاویر منتشر شده از این گوشی میتوان عمق عکاسی این گوشی جدید را حس کرد و به وجود باتری قدرتمند 5000mAh اشاره کرد.

در تصاویر منتشر شده جای چهار میکروفن به چشم میخورد که هنوز هیچ کسی در مورد کاربرد این چهار میکروفن اطلاعاتی منتشر نکرده ، ولی میتوان حدس زد که دست کم دو عدد از این میکروفن ها برای حذف نیوز محیط در هنگام تصویر برداری یا ضبط صدا می باشد.

این خبر خوبی برای فعالان در حوزه ی رسانه خواهد بود که کم کم کار با دوربین های بزرگ را کنار گذاشته و دست به دامن گوشی های قدرتمند ال جی بشوند که هم از لحاظ کیفیت فیلم برداری نیازشان تامین می شود و هم از لحاظ ضبط صوت با یک مدل منحصر به فرد سر و کار دارند.

همان طور که در بالا اشاره شد ظرفیت باتری این گوشی 5000mAh می باشد که نسبت به پرچمدار گذشته ی این برند افزایش ظرفیت خواهد داشت و این هم یکی دیگر از آپشن های پرچم دار جدید LG خواهد بود.

پیش بینی فعالان عرصه تکنولوژی از قابلیت های این مدل جدید ال جی این است که علاوه بر وجود تمامی آپشن های موجود در گوشی V50 ، از قابلیت های جدیدی همچون حسگر ToF یا مدت پرواز استفاده خواهد شد.

به احتمال زیاد ال جی در مدل V60 ThinQ از تراشه ی اسنپدراگون 865 استفاده خواهد کرد و با کمی دقت در تصاویر میتوان به استفاده از جک هدفون 3.5 میلی متری در این گوشی اشاره کرد.

البته به این نکته باید اشاره کرد که این ویژگی ها هنوز از جانب شرکت ال جی تائید نشده ولی با توجه به تصاویر منتشر شده احتمال وجود این قابلیت ها در مدل جدید ال جی اصلا بعید نیست ، پس با اینکه هنوز هیچ تاریخ دقیقی از زمان رونمایی این پرچم دار ال جی در دسترس نیست ما میتوانیم منتظر شگفتانه ی ال جی باشیم.

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب