× کسب و کارتکنولوژی و فناوریمد و زیباییگردشگریهنر و آثار هنرىساعت و جواهرات مزایده ها و حراجى هااقتصادالکتریکی حساب کاربری
۱۳۹۷,۰۶,۲۶
5192

 

فروشگاهاى زنجیره اى  بِ بِ استورس یا بِ بِ (Bebe Stores) یک شرکت امریکایى میباشد، که در سال ١٩٧٦ میلادى توسط یک  مهاجر ایرانى به نام مانى مشعوف (Manny Mashouf) در سان فرانسیسکو (ایالت متحده امریکا) تاسیس شد.

بٍ بِ یک برند پوشاک لباس زنانه میباشد، که در زمینه تولید لباس زنانه، لباس وزشى، اکسسورى و عطر در بازار جهانى به فعالیت میپردازد، که محصولات خود را با نام هاى  بِ بِ(Bebe) ، بِ  بِ اسپورت ( Bebe Sport) یا بِ بِ آت لت (Bebe Outlet) به بازار عرضه مى نماید.  

در سال ٢٠١٥ میلادى این شرکت دارای ٣١٢ فروشگاه زنجیره اى در سراسر جهان از جمله ایلات متحده آمریکا ، کانادا ، لبنان، کویت، مصر، سنگاپور، اندونزی، مالزی، روسیه، مکزیک، عربستان سعودی، تایلند،  امارات متحده عربی و ترکیه دارا بود. 

 

مانى معشوف بیشتر بشناسید :

مانى معشوف در ١٩٣٨ میلادى در ایران به دنیا آمد و در سنین نوجوانى همراه خانواده،  در ابتدا به واشنگیتن دى سى (ایلات متحده امریکا) مهاجرت کرد و سپس  به شهر سان فرانسیسکو نقل مکان کرد. او از دانشگاه ایالتى این شهر در رشته علوم سیاسی فارع التحصیل شد.

در سال ٢٠٠٦ میلادى،  مجله فوربز یا فوربس (Forbes) او را به عنوان سومین ثروتمند ایرانی جهان معرفی کرد.

در سال ٢٠١٥ میلادى، مانى مشعوف اعلان کرد که مقدارى از سهام خود را حدود ٥٩٪‏ به فروش میرساند و هم اکنون تقریباً ٥٥٪‏ سهام این شرکت متلعق به او میباشد. بِ بِ یک برند جهانی است که داراى سبکى جسورانه و خلاق میباشد.

 

بِ بِ به چه معنى مى باشد:  

نام تجاری  هر برند بیانگر نگرش آن میباشد، نام  بِ بِ از نمایشامه نامه معروف ولیلیام شکسپر (William Shakespeare)، هملت (Hamlet)

 به نام بودن ، یا نبودن(To be or not to be ) الهام گرفته شده است، که به معنى شاهزاده خانم مى باشد. این برند مناسب  برای زنان  داداى اعتماد به نفس بالا، امروزى و شیک پوش مى باشد.  

 

بِ بِ چگونه از مجموعه هاى تازه اش رونمایى مى کند:

بِ بِ هر شش ماه یکبار،  مجموعه اى از آخرین کارهاى خود ارائه میدهد، که از مشتریان خود براى نمایش آخرین مجموعه ها در فروشگاه های بِ بِ  دعوت مى نماید. 

 

 لباس عروس برند بِ بِ :

درسال ٢٠١٢ میلادى ، این شرکت  یک خط تولید لباس عروس در فروشگاه های سراسر ایالات متحده امریکا راه اندازی کرد، متاسفانه به دلیل ریسک بالا و فروش کم متوقف شد.

 

فروشگاهاى مجازى بِ بِ استور:

در ماه مارس ٢٠١٧ میلادى، این شرکت اعلام نمود قصد دارد، که کلیه فروشگاه هاى خود را تعطیل نماید و به صورت فروش اینترنتى (مجازى) به فعالیت خود در زمینه خرده فروشى ادامه دهد. 

از ماه ژوئن  ٢٠١٧ میلادى، همکارى خود را با شرکت گلوبول برندز گروپ (Global Brands Group) شروع نمود، تا فروشگاه های بین المللی خود را حفظ و همچنین تجارت الکترونیک  خود را راه اندازى نماید. در ماه مارس  ٢٠١٨ میلادى ، بِ بِ یک فروشگاه به  سبک جدید در شهر نیویورک (ایلات متحده امریکا) افتتاح نمود.

دیدگاه ها :
نوشتن مطلب